ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3944
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
  • 199 بازدید
  • ارسال توسط :
تشييع پيكرپاك شهيد مدافع حرم درسالروز رحلت حضرت زينب (س) درگرگان

تشييع پيكرپاك شهيد مدافع حرم درسالروز رحلت حضرت زينب (س) درگرگان

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ايرنا تشييع پيكر اين شهيد والامقام روزشنبه از محل معراج شهدا سپاه نينوا در گرگان و با اداي احترام نظامي آغاز و پس از طي مسير خيابان هاي پاسداران و شهدا، در گلزار شهيدان واقع در امامزاده عبدالله (ع) اين شهر در كنار همرزمان شهيدش به خاك […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ايرنا تشييع پيكر اين شهيد والامقام روزشنبه از محل معراج شهدا سپاه نينوا در گرگان و با اداي احترام نظامي آغاز و پس از طي مسير خيابان هاي پاسداران و شهدا، در گلزار شهيدان واقع در امامزاده عبدالله (ع) اين شهر در كنار همرزمان شهيدش به خاك سپرده شد.
نماز بر پيكر پاك اين شهيد با حضور جمعيت كثيري از اقشار مختلف مردم گرگان و به امامت آيت الله سيد كاظم نورمفيدي نماينده ولي فقيه در استان گلستان اقامه شد.
همچنين فرزند ارشد شهيد ذورقي در اين مراسم به مناسبت سالروز رحلت حضرت زينب (س) دقايقي به مداحي در وصف شهدا و اين بانوي بزرگوار پرداخت.
شهيد افشين ذورقي از نيروهاي گلستان و هشتمين شهيد مدافع حرم از اين استان مي باشد كه به تازگي در سوريه به شهادت رسيده است.
پيكر پاك اين شهيد عصر جمعه وارد گرگان شد و در ميدان بسيج اين شهر مورد استقبال مردم قرار گرفت و شب گذشته آئين وداع با اين شهيد والامقام در مسجد زادگاهش روستاي سياهتلو برگزار شد.
از اين شهيد گرانقدر دو فرزند پسر به يادگار مانده است.
همچنين آئين گرامي داشت سومين روز شهادت اين شهيد والامقام يكشنبه پنجم ارديبهشت ساعت 9 صبح الي 14 درشبستان امامزاده عبدالله (س)گرگان برگزار مي شود.
صادق شيبك نهمين شهيد مدافع حرم از گلستان نيز امروز در شهرستان گاليكش واقع در شرق استان با حضور مردم و مسئولان اين منطقه تشييع شد.
شهيد شيبك اهل سازمان هيئت آباد روستاي عرب بوران از توابع بخش مركزي شهرستان گاليكش بوده و داراي يك فرزند 19 ماهه است.
3014/1648

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن