ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39511
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۳:۱۰
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم بزرگداشت شهید حججی و شهدای مدافع حرم در گنبدکاووس برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید حججی و شهدای مدافع حرم در گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه شهرستان کلاله شامگاه دوشنبه, در آیین بزرگداشت شهید حججی و شهدای مدافع حرم شهرستان گنبدکاووس در مسجد کاظمیه گنبدکاووس اظهار داشت: ولایت‌مداری, تنها عزاداری برای امام حسین ( ع) نیست بلکه ولایت‌مداری جهاد در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه شهرستان کلاله شامگاه دوشنبه, در آیین بزرگداشت شهید حججی و شهدای مدافع حرم شهرستان گنبدکاووس در مسجد کاظمیه گنبدکاووس اظهار داشت: ولایت‌مداری, تنها عزاداری برای امام حسین ( ع) نیست بلکه ولایت‌مداری جهاد در راه خدا با مال, جان و زبان است.

وی افزود: شهید محسن حججی این شهید 26 ساله, به دنیا درس دفاع از حریم ولایت را داد و ثابت کرد برای دفاع از ولایت باید از همسر جوان و فرزند چند ماهه گذشت.

وی افزود: این جوان 26 ساله دنیا را به لرزه درآورد و محاسبات زر اندوزان را به هم ریخت, به صورتی که مقام معظم رهبری درباره وی گفت " شهید والامقام حججی, حجت بر چشم مردم شد".

امام جمعه شهرستان کلاله تصریح کرد: وی در وصیت‌نامه خود احترام به پدر و مادر و احترام به مردم را تاکید فراوان کردند و جوانان با احترام به والدین خود و دعای خیر آنان عاقبت به خیر خواهند شد.

حجت الاسلام کشیری تاکید کرد: تنها  نجات جامعه از آسیب‌های اجتماعی موجود, فرهنگ و گسترش اقامه نماز است و فرهنگ اقامه نماز کمرنگ شده و تا زمانی جوانان به این مهم توجه نکنند, این آسیب‌ها از بین نمی‌رود.

امام جمعه شهرستان کلاله گفت: قسم یاد کردن آن هم در مقابل قرآن, کاری بس دشوار است, حال می‌ببینیم که رئیس جمهور در مقابل قرآن قسم یاد می‌کند که از دیانت و اخلاق کشور پاسداری کند, آیا در کشور ما اخلاق و دیانت وجود دارد؟ منشاء این بی‌اخلاقی‌ها در کجاست؟ 

وی تصریح کرد: مردم ما باید مراقب افرادی به ظاهر انقلابی و مذهبی باشند, این افراد مانند خوارج در زمان امام علی ( ع)  هستند که به ظاهر انقلابی و مذهبی هستند اما در باطن و طینت چیز دیگری است.

امام جمعه شهرستان کلاله اظهار کرد: این افراد ادعا می‌کنند که انقلابی هستند اما در اصل تیشه به ریشه اسلام و انقلاب می‌زنند, باید متوجه باشیم که گاهی عاشوراها تکرار و بعضی از زمین‌ها, زمین کربلا خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.