ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39545
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۰۷
  • 163 بازدید
  • ارسال توسط :
خون شهدای مدافع حرم انگیزه مقاومت را دوچندان می کند/ دلیر مردان ایران انتقام شهید حججی را خواهند گرفت

خون شهدای مدافع حرم انگیزه مقاومت را دوچندان می کند/ دلیر مردان ایران انتقام شهید حججی را خواهند گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصرهامون، جمعی از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان با بیان اینکه خون شهدای مدافع حرم انگیزه مقاومت را در رزمندگان اسلام چندین برابر می کند، گفتند: دشمنان بدانند خون هر شهید این ملت را مصمم تر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصرهامون، جمعی از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان با بیان اینکه خون شهدای مدافع حرم انگیزه مقاومت را در رزمندگان اسلام چندین برابر می کند، گفتند: دشمنان بدانند خون هر شهید این ملت را مصمم تر از قبل در  میدان نبرد و در مبارزه با استکبار جهانی می کند.
 
خون شهدای مدافع حرم انگیزه مقاومت را دوچندان می کند
مولوی یوسف گرگیچ امام جماعت اهل سنت مسجد حضرت ابراهیم(ع) زاهدان در گفت وگو با عصرهامون با اشاره به شهادت مظلومانه شهید حججی همچون سید و سالارشهیدان حضرت امام حسین(ع) اظهار داشت: این شهدا الگوی ما و فرزندانمان هستند و انگیزه دفاع از کشور را در ملت چندین برابر می کنند زیرا مهمترین سرمایه خود یعنی جانشان را برای آسایش و امنیت این ملت و مرز و بوم نثار کردند.
 
پیام خون شهدا برای مسئولان حفظ اقتدار و عزت کشور است
وی پیام خون شهدا برای مسئولان را حفظ اقتدار و عزت کشور  عنوان کرد و افزود: دشمنان، گروه های تکفیری و داعشی های ملعون بدانند که ما مردمی دشمن شناس و دشمن ستیز هستیم که نه تنها در برابر آنها کوتاه نخواهیم آمد، بلکه دشمنان اسلام و انقلاب را وادار به عقب نشینی خواهیم کرد.
مولوی گرگیچ با بیان اینکه ملت آزاده وبیدا ایران اسلامی آماده دستور ولی امر مسلمین برای جهاد است، ادامه داد: راه ما شهادت است و در این راه ذره ای از آرمان ها و ارزش های انقلابی و اسلامی خود کوتاه نخواهیم آمد.
 
شهید حججی نمادی از یک جوان انقلابی است
وی در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: دشمنان بدانند خون هر شهید این ملت را مصمم تر از قبل در  میدان نبرد و در مبارزه با استکبار جهانی می کند.
امام جماعت اهل سنت مسجد حضرت ابراهیم(ع) زاهدان خاطر نشان کرد: شهید حججی نمادی از یک جوان انقلابی است که در دنیای امروز به وسیله شهادت به مرتبه بالایی از عزت و حجت رسیده است که د این راه مسئولین کشور وظیفه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را بر عهده دارند.
 
با شهادت امثال شهید حججی انگیزه دفاع و مقاومت بیشتر می شود
مولوی عبدالغنی دهانی  مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان در گفت وگو با عصرهامون با بیان اینکه شهدا پیروز صحنه نبرد در راه خدا هستند، اظهار داشت:همیشه دین اسلام و قرآن از خون شهدا آبیاری شده و اگر قدرتی به دست آورده ایم به واسطه خون شهدا بوده است.
وی با اشاره به شهادت مظلومانه شهید حججی گفت: کفار در این فکر هستند که با شهادت یا سربریدن رزمندگا حالت ترس، رعب و وحشت در دل مسلمانان ایجاد می شود اما در واقع افرادی که ایمان قوی دارند با این حرکات ترسی در مقال مقاومت در برابر استکبار جهانی در خود نمی بیندو با انگیزه بیشتری به مقابله و دفاع می پردازد.
 
آمریکا پشت پرده این جریانات و تقویت کننده داعش است
مولوی دهانی با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون و در دوران هشت سال دفاع مقدس هزاران حججی تقدیم اسلام و انقلاب شده است، افزود: این راه تا زمانی که اسلام، اهداف و آرمان های انقلابی پایدار است همچنان ادامه خواهد داشت و لحظه ای عقب نشینی نخواهیم کرد.
وی با بیان اینکه آمریکا پشت پرده این جریانات و تقویت کننده داعش است، ادامه داد: اگر فرمانده کل قوا دستور دهند غوغایی در مقابل داعشی ها در سوریه و عراق به پا خواهیم کرد.
 
مسئولین کشور نباید برای دفاع از منافع ملی، عزت و اقتدار کشور، لحظه ای کوتاهی کنند
مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان با بیان اینکه مسئولین کشور نباید برای دفاع از منافع ملی، عزت و اقتدار کشور  لحظه ای کوتاهی کنند، خاطر نشان کرد: اگر امروز حرفی برای گفتن در جهان داریم به برکت خون شهدا است لذا باید در مقابل کفار با صلابت و اقتدار ایستادگی کرد و در این راه کوچکترین عقب نشینی نکرد.
 
خون شهید حججی پیامی از جنس ایستادگی و مقاومت در مقابل مستکبران بود
مولوی یونس هاشمزهی امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بیان اینکه خون شهید محسن حججی پیامی از جنس ایستادگی و حراست از ارزش‌های انقلاب و نظام را برای همه جهانیان صادر کرد، اظهار داشت: شهید حججی توانست قلوب مردم را حتی در دورترین نقاط کشور به سمت خود جذب کند و این شهید متعلق به نسلی است که رویدادهای دفاع مقدس را ندیده ولی آرمانگرایانه لحظات شهادت خود را در وصیت نامه اش ترسیم کرده است.
وی بیان کرد: شهید حججی بسیجی، انقلابی و ولایتمدار بود که با لبخندی بر لب و قیافه ای بشاش به استقبال شهادت رفت و در واقع ایستادگی در مقابل ظالمان، مستکبران و ترویج ارزش های ناب انقلاب مهمترین پیام خون این شهید والامقام بود.
مولوی هاشمزهی با بیان اینکه فرهنگ شهادت به معنای فرهنگ ایثار در راه خداست، تصریح کرد: در حقیقت فرهنگ شهادت، فرهنگ شجاعت است و باید این فرهنگ نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شود.
وی خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی کشور ایران پس از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به برکت خون شهیدان است و این شهیدان، ایران اسلامی را در جهان نام‌آور کرده اند و در واقع شهادت دومین فرهنگی است که نجات بخش ارزش‌های انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان نظام است.
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش گفت: شهید برای اجرای فرامین و دستورات مقام معظم رهبری از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نمی کرد و این شهید بزرگوار جهت تحقق خواسته های مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با جنگ نرم دشمنان، اقدام های خالصانه بسیاری را انجام داد که از جمله آن تلاش برای احیای فرهنگ کتابخوانی در میان مردم بود.
وی اذعان کرد: اگر می‌خواهیم روح شهداء و امام شهیدان از ما راضی و خشنود باشد و شهدا ما را مورد شفاعت خود قرار دهند باید راه دین، معنویت و ولایت فقیه را فراموش نکنیم.
وی با بیان اینکه شهید حججی در قالب اردوهای جهادی به کمک محرومان جامعه می شتافت و درحد توان از نیازمندان حمایت می کرد، اظهار کرد: در کنار همه ویژگی های مثال زدنی این شهید، ایمان کامل وی به پروردگار سبب شد تا او بتواند در صحنه ها و میدان های سخت نبرد حضوری فعال داشته باشد.
 
دشمن از نگاه شهید حججی می ترسید
مولوی محمود لبزن کارشناس دینی اهل سنت شهرستان هیرمند در گفت و گو با ندای هیرمند بیان داشت: شهدایی همچون شهید حججی از جمله افرادی هستند که کمتر در تاریخ همانند آنها یافت می شود.
وی افزود: این چنین صحنه ی نبردی را 1400 سال قبل در حادثه کربلا شمر با فرزندان پیامبر بوجود آورد و اکنون مجدداً این صحنه در کربلایی دیگر و برای حفظ اسلام در راه همان فرزند پیامبر تکرار می شود.
مولوی لبزن بیان داشت: شهید حججی نمادی از یک جوان انقلابی است که در دنیای امروز به وسیله شهادت به مرتبه ی بالایی از عزت و حجت رسیده است، این شهید در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد.
وی بیان داشت: شهادت این شهید بزرگوار باعث شدت تا ، موجی از ناراحتی جوانان ایران را فراگیرد، و بسیاری حتی اعلام آمادگی برای انتقام از خون شهید حججی را داشتند، با این حال عزت در میان مردم مسئله کوچکی نیست که یک جوان بیست و چند ساله آن را یک روزه به دست می آورد.
کارشناس دینی اهل سنت هیرمند خاطرنشان کرد: امثال حججی ها افتخاری برای کشور و انقلاب اسلامی ایران هستند، تا وقتی ایران اینگونه جوانانی در خود پرورش می دهد هیچ دشمنی جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را نخواهد داشت زیرا از نگاه این جوانان خواهد ترسید.
 
خون شهید حججی پیام پیروزی‌ جبهه حق بر باطل است
مولوی اهل سنت شهرستان چابهار گفت: شهادت محسن حججی شکست نبود بلکه پیروزی بر قاتل داعشی اش بود که پیروزی حق بر باطل بود.
مولوی سیدمحمد درتکیده در گفت و گو با خبرنگارار چهاربهاران، اظهار کرد: وقتی که قاتل محسن حججی او را به سمت قتلگاه می برد در حقیقت او را به سمت سعادت می برد برخلاف اینکه خود را پیروز می دید.
وی افزود: کسانی که می گویند چرا میروید برای دفاع از حرم، بدانند اگر محسن حججی ها نباشند بدون استثنا امروز باید پشت مرزهای خود با داعشی ها مبارزه می کردیم.
مولوی درتکیده ادامه داد: بزرگترین جهاد در راه خدا حفاظت از حریم الهی است و مدافعان حرم در حقیقت ضامن امنیت آینده کشورند و با ایثار و مقاومت فی سبیل الله در آزادگی به ما می آموزند.
وی اظهار کرد: در حقیقت جنگ با  داعشی ها چه پیروز شویم و چه کشته شویم؛ سعادت و پیروزی است، امروز داعشی ها و آمریکایی ها بدانند بزودی انتقام محسن حججی ها را از دشمنان می گیریم و داعشی ها را از روی زمین محو خواهیم کرد.
نویسنده و مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار خاطرنشان کرد: هنگامی که سربازان آمریکایی توسط سپاه در خلیج فارس دستگیر شدند بعد از خوردن غذا و پذیرایی گریه می کردند ولی محسن حججی در حال رفتن به قتلگاه بدون ترس در صورت و با غرور رفتار کرد و این یعنی شهامت یک مسلمان واقعی و رشادت در میدان جهاد اسلامی که در فرزندان کشور ما رشد یافته است.
 
وظیفه مردم و مسئولین انتشار فرهنگ ایثار و شهادت است
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: امروز وظیفه مردم و مسئولین کشور زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و انتشار آن در جامعه است.
مولوی عنایت الله رسولی زاده درگفت وگو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: امروزه هرچه داریم از ایثار شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع اسلام ناب محمدی است.
وی افزود: پس ازپیروزی انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی از ترس به لرزه افتاد پس باهمه قدرت به ایران حمله کرد اما نمیدانست جوانان ایرانی حس مسئولیت داشته و به مقابله باآنان خواهند آمد.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه بزرگمردان مدافع اسلام ناب محمدی تربیت یافته همین فرهنگ ایثاروشهادت فرزندان انقلاب هستند، بیان کرد: نسل سوم انقلاب که دوران کودکی خود را با مشاهده ایثار و جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس گذرانده بودند با اولین احساس خطر برای دفاع از اسلام ناب محمدی روانه مبارزه با فرزندان شیطان شدند.
وی ادامه داد: شهدای گرانقدری چون شهید حججی ها که خود تربیت یافته پدران و مادران ایثارگر جنگ‌تحمیلی هستند به عنوان بزرگترین آموزگاران نسل های بعد هستند.
رسولی زاده وظیفه امروز مردم و مسئولین کشور را تقدیر از جانفشانی شهدای مدافع اسلام ناب دانست و گفت: مسئولین کشور وظیفه دارند تا فرهنگ ایثار و شهادت را با معرفی سیره شهدای مدافع اسلام ناب محمدی گسترش داده و در برابر عده ای خودفروخته که به عنوان ستون پنجم دشمن به دنبال تخریب هستند سکوت نکرده و با این دوست داران غرب برخورد‌کنند.
وی با بیان این مطلب که شهید حججی تا ابد در یادها زنده است، تصریح کرد: هیچ کس نمیتواند شهید حججی ها را از قلب و یاد ما بیرون کند و به واقع این عزیزان هستند که آینده این کشور را با گذشت خود می سازند.
 
دلیر مردان ایران انتقام شهید حججی را خواهند گرفت
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان با بیان اینکه شهامت و شجاعت از نشانه های بارز مدافعان است، گفت: دلیر مردان ایران انتقام شهید حججی که ناجوانمردانه توسط داعشیان سربریده شد و به شهادت رسید را خواهند گرفت.
مولوی زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون شهامت و شجاعت از نشانه های بارز مدافعان حرم برشمرد، اظهار داشت: مدافعان حرم برای دفاع از اسلام، گسترش شئایر اسلامی و مقابله به گروهک های تکفیری و‌تروریسی در آن سوی مرزهای ایران جانانه و بدون هیچ گونه چشم داشتی جانفشانی می کنند تا اسلام همچنان در دنیا پابرجا بماند.
وی افزود: شهید حججی یکی از رزمندگان مدافعین حرم بود که توسط داعشیان به اسارت گرفته شود و ناجوانمرده توسط کوردلان  تکفیری سربریده شد و به شهادت رسید اما گروهک های تکفیری، تروریست ها و افراد پرورش دهنده داعشیان بدانند که دلیرمردان ایرانی انتقام فرزندانشان را خواهند گرفت.
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان با اشاره به اینکه شهید حججی هنگام اسارت هیچ گونه ترس و پشیمانی در چهره اش نبود، گفت: این شهید که اسطوره و نماد مردانگی، شهامت و شجاعت است، ترس را بر چهره داعشیان نشاند.
مولوی حسین زهی با بیان اینکه ملت ایران در راه اسلام شهدای زیادی را تقدیم کرده است و این یکی از افتخارات ملت ایران می باشد، خاطر نشان کرد: پیام جامعه اهل سنت به داعش این است که ایرانیان با شهامت، جرعت و مرادنگی مقابل جنایات ننگینشان تا پای جان ایستادگی می کنند و همین ایستادگی بدون ترس برای گروهک های تکفیری کافی است تا آنها از صفحه روزگار محو شوند.
 
راه شهدای مدافع اسلام پاینده و جاوید است
 امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون عنوان کرد: شهید حججی و سایر شهدایی کهددر راه اسلام ناب محمدی تلاش می کنند افتخار اسلام هستند.
مولوی عبدالله حسن زهی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا؛ ابراز کرد: گروه های تکفیری از قبیل داعش با هدف تخریب اسلام و اسلام هراسی در جهان توسط اسرائیل و آمریکا ایجاد شده اند و تاکنون جنایات بسیاری در سراسر جهان انجام داده اند.
وی افزود: به دلیل جنایات وحشتناک و فجیعی که توسط گروه داعش و سایر گروه های تندور انجام شده بسیاری از کسانی که علاقمند به گرویدن به اسلام بودند از اسلام رویگردان شده چرا که این دین را تنها خشونت طلب دیده اند بنابراین دقیقا هدف اسراییل و آمریکا از این طریق عملی شده است.
امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام با گذشتن از جان شیرین خود در کشورهای سوریه و عراق در مقابل گروه های تندرو از قبیل داعش ایستاده اند در حالی که اگر آنان، این کار را اتجام ننی دادند امروز داعش ایران اسلامی را نیز به تسخیر خود در آورده بود و زن و مرد مسلمان ایرانی هیچ گونه امنیت جانی نداشتند.
مولوی حسن زهی تاکید کرد: به وجود مدافعان اسلام به ویژه شهدا در سوریه و عراق باید افتخار کرد چرا که آنان برعکس داعشیان بدون هیچ چشمداشت در راه اسلام می جنگند و مردانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.
وی تصریح کرد: راه شهدای مدافع اسلام پاینده و جاوید است چرا که آنان با فداکاری تمام در مقابل استکبار ایستاده تا اسلام زنده بماند.
 
شهید حججی توسط بی رحم ترین افراد روی زمین به شهادت رسیده است
مولوی بلال مقدسیان امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان در گفتگو با دلگان پرس با اشاره به شهادت رزمنده مدافع اسلام ناب محمدی توسط تروریست های تکفیری و صهیونیستی، گفت: شهید محسن حججی  توسط ظالم ترین و بی رحم ترین افراد روی زمین به شهادت رسید.
وی با تاکید بر اینکه گروه های تروریستی با حمایت کامل کشورهای غربی برای بدنامی و نابودی اسلام ناب محمدی تشکیل شده اند، تصریح کرد: اعمال و رفتار این افراد، هیچ جایگاهی نزد اسلام و مسلمانان ندارند.
 امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان اضافه کرد: بعد از اینکه تروریست ها شکست های سنگینی را از رزمندگان جبهه متحمل شدند، با حمایت آمریکا و غرب دست به این جنایت زدند.
مولوی بلال مقدسیان ادامه داد: دنیای غرب و استعمار گرچه حامی و پشتیبان اصلی داعش و سایر گروه های تروریستی و تکفیری است، اما این داعشی ها مثل سگی هاری هستند که حتی به صاحب خود هم حمله می کنند.
وی با اشاره به اینکه گروه های تکفیری تابحال حتی یک گلوله به سمت رژیم صهیونیستی شلیک نکرده اند، افزود: همانطور که مشخص است به این تکفیری های مزدور آموزش داده اند که این رژیم جعلی دشمن آنها نیست.
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: همانطور که خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است: بدون تردید حق بر باطل پیروز است و این گروه های تکفیری نابود شدنی هستند.
 
شهادت حججی برای همه مسلمانان جهان درس ایثار و شجاعت بود
مولوی ریگیان پور گفت : شهادت گوهرهایی همچون محسن حججی، درس ایثار، وفاداری و شجاعت به وجدان های بیدار مسلمانان جهان می دهد.
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه درگفتگو با لادیز با بیان این مطلب که در جهان پرتلاطم و آشفته امروز، گوهرهایی همچون شهید حججی، درس ایثار، وفاداری و شجاعت به وجدان های بیدار و انسان‌های آزاده می‌دهند اظهار کرد : امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون رشادت ها و ایستادگی جوانان غیوری هستیم که با تمام تلاش خود در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند که وجود هزاران شهید و جانبازان و آزادگان سرافراز کشورمان گواه بر این مدعا است.
وی بااشاره و بر مقابله با تروریسم و افراط گرایی به عنوان ادامه راه این شهدا تاکید کرد و افزود : گروه تکفیری تروریستی داعش به دست کشورهای غربی همچون آمریکا وهم پیمانان جنایتکارش مانند رژیم صهیونیستی تشکیل و گسترش پیدا کرد و امروزه بر هیچ کسی حمایت های همه جانبه و تامین سلاح و مهمات گروه داعش توسط آمریکا وهم پیمانان او پوشیده نیست .
امام جمعه اهل سنت میرجاوه با اشاره به این مطلب که هدف اصلی آمریکا و داعش تخریب چهره اسلام ناب محمدی است،تصریح کرد: گروه افراطی تکفیری داعش با انجام جنایات شنیع و پخش گسترده رسانه ای سعی دارد تا اسلام هراسی را در جامعه جهانی ترویج دهد و هدف اصلی آن جلوگیری از گسترش اسلام در کشورهای غربی است .
وی با اشاره به اینکه جوانان ایرانی حامی ولایت فقیه تا آخرین قطرات خونشان در راه دفاع ازاسلام ایستاده اند، گفت : محسن حججی جوان با صلابت و شجاع ایران اسلامی به دست تروریستهای تکفیری به شهادت رسید و در وجود همه جاودان شد ولی داعشیان بدانند قطعا پویندگان این راه بیشتر خواهند شد تا انتقام خون پاک این عزیزان گرفته شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.