ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39572
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۴۶
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
جانشین فرمانده نهاجا: داعش به‌دنبال تجزیه منطقه است

جانشین فرمانده نهاجا: داعش به‌دنبال تجزیه منطقه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم،  امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم جشن سردوشی  دانشجویان وظیفه فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی که اردوگاه تابستانی امامزاده هاشم(ع) برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه شهید محسن حججی گفت:  این شهید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم،  امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم جشن سردوشی  دانشجویان وظیفه فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی که اردوگاه تابستانی امامزاده هاشم(ع) برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه شهید محسن حججی گفت:  این شهید والامقام  با صلابت و شجاعت مثال زدنی خود، دشمن تکفیری را به سخره گرفت و حقیقت اسلام واقعی و ناب محمدی را دربرابر کفر و اسلام دروغین داعش به نمایش گذاشت.

وی افزود: گروه تکفیری داعش به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال نا امن کردن منطقه و تجزیه آن هستند، اما رشادت جانانه رزمندگان مدافع حرم نظیر شهید حججی دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشته است.

جانشین فرمانده نهاجا با بیان این که شهادت برترین پاداشی است که خداوند به بندگان مخلصش ارزانی می دارد، اظهار داشت: ما امنیت امروز کشورر  را مدیون شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم هستیم  که با تقدیم خون پاک خود موجب آرامش، آسایش و امنیت ملت شریف ایران شده اند.

امیر نصیرزاده خطاب به دانشجویان گفت: امثال شهید حججی، الگوهای ماندگار و اسوه های جاودانه ای هستند که شما جوانان  عزیز با  ادامه راه آن ها علاوه بر زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت، موجب ناکامی دشمن در تهاجم فرهنگی خواهید شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر جایگاه ارزشمند سربازیان در نظام اسلامی بیان داشت: در ارتش جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای برای سربازان در نظر گرفته شده و نوعی حس برابری و برادری بین کارکنان وظیفه و پایور برقرار است.

جانشین فرمانده نهاجا تصریح کرد: سربازان عزیز در 8 سال دفاع مقدس دوشادوش دیگر زمندگان در جبهه های حق علیه باطل حضور موثر و قابل تحسینی داشته و رشادت های  فراوانی را از خود به نمایش گذاشتند که در تاریخ ماندگار است.

وی در ادامه از سربازان خواست تا با عملی کردن آموزش ها و آموخته‌های خود، خدمت مقدسی را در راه اعتلا و سربلندی کشورمان انجام دهند و رعایت اصول حفاظتی  و انضباطی را  از اولویت های خود بدانند.

در ادامه این مراسم، دانشجویان پس از قرائت سوگند نامه مفتخر به اخذ سردوشی شده و از مقابل جایگاه رژه رفتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.