ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39621
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۰۵
  • 149 بازدید
  • ارسال توسط :

ایستگاه انتظامی شهید حججی در کرج افتتاح شد

‌‌به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ‌ایسنا‌، سردار بخشعلی کامرانی صالح در مراسم افتتاح ایستگاه انتظامی شهید حججی واقع در انتهای ۴۵ متری گلشهر که امروز سه شنبه(۳۱ مرداد) انجام شد، گفت: باید به روح شهدایی که هزاران کیلومتر دور از مرزهای کشور به خصوص شهدای البرز درود فرستاد. کامرانی […]

‌‌به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ‌ایسنا‌، سردار بخشعلی کامرانی صالح در مراسم افتتاح ایستگاه انتظامی شهید حججی واقع در انتهای ۴۵ متری گلشهر که امروز سه شنبه(۳۱ مرداد) انجام شد، گفت: باید به روح شهدایی که هزاران کیلومتر دور از مرزهای کشور به خصوص شهدای البرز درود فرستاد.

کامرانی صالح با اشاره به نامگذاری پایگاه انتظامی کلانتری ۳۹ گلشهر به نام شهید حججی افزود: امروز ما مفتخریم که پایگاه‌های خود را به نام این شهدا نامگذاری می‌کنیم.
وی از شهادت این ‌مدافع حرم گفت و تصریح کرد: شهید حججی با شهادت خود صحنه عاشورای امام حسین علیه السلام را به تصویر کشید و با شهادت مظلومانه و البته قهرمانانه خود بار دیگر حقانیت مدافعین حرم را به رخ جهانیان کشید.
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان اظهار کرد: امیدوارم ما توفیق ادامه راه این شهدا را داشته و شکرگزار امنیت امروزمان باشیم.
 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.