ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 39649
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۳۴
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
سومین روز عملیات آزادسازی تلعفر/ هلاکت سرکردگان ارشد داعش و فرار هزاران نفر از اهالی شهر تلعفر

سومین روز عملیات آزادسازی تلعفر/ هلاکت سرکردگان ارشد داعش و فرار هزاران نفر از اهالی شهر تلعفر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، نیروهای عراقی در ادامه پیشرویهای خود به سمت شهر شهر تلعفر شماری از سرکردگان ارشد داعش را به هلاکت رساندند. منابع امنیتی دولت عراق در گفتگو با پایگاه «عراق‌نیوز» اعلام کردند که جنگنده‌های نیروی هوایی عراق روز سه‌شنبه محل تجمع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، نیروهای عراقی در ادامه پیشرویهای خود به سمت شهر شهر تلعفر شماری از سرکردگان ارشد داعش را به هلاکت رساندند.

عملیات تلعفر

منابع امنیتی دولت عراق در گفتگو با پایگاه «عراق‌نیوز» اعلام کردند که جنگنده‌های نیروی هوایی عراق روز سه‌شنبه محل تجمع سرکردگان ارشد داعش در مرکز شهر تلعفر را هدف قرار دادند که در این حمله شماری از آنها به هلاکت رسید.

این منابع عراقی همچنین هلاکت «ابو قناده العفر» مسئول جذب نیرو داعش در عراق در این حمله را نیز تأیید کردند.

داعش

یگان‌های مردمی حشدالشعبی به همراه نیروهای پلیس فدرال نیز ضمن بیان اینکه هم‌اکنون در 20 کیلومتری شهر تلعفر قرار دارند اعلام کردند که از محور جنوب‌شرقی به سمت مرکز شهر تلعفر در حرکت هستند.

Operation Tal Afar

بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سازمان ملل از زمان آغاز عملیات آزادسازی شهر تلعفر دست‌کم 40 هزار نفر از اهالی تلعفر به بیرون از این شهر فرار کرده‌اند.

Operation Tal Afar

گفته می‌شود هم‌اکنون بین 10 هزار تا 50 هزار شهروند عراقی هم‌اکنون در شهر تلعفر و مناطق پیرامونی آن در چنگ گروه داعش گرفتار هستند.

در حال تکمیل…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.