ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39720
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
جوانان ما قدردان شهید حججی‌ها هستند/ میل به شهادت زنده است

جوانان ما قدردان شهید حججی‌ها هستند/ میل به شهادت زنده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، امیر سرتیپ محمد فهمیده در دیدار ظهر سه شنبه خود با استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی ضمن بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما همیشه زنده و سیال است، تاکید داشت: حضور فعال و چشمگیر جوانان در فضای مجازی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، امیر سرتیپ محمد فهمیده در دیدار ظهر سه شنبه خود با استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی ضمن بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما همیشه زنده و سیال است، تاکید داشت: حضور فعال و چشمگیر جوانان در فضای مجازی و قدردانی از شهادت مدافعن حرم نشان دهنده حیات جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: این قدردانی می‌تواند برای سال ها فرهنگ غنی و معنویت را در بین جامعه ما زنده نگه دارد که قطعا حاصل آن تربیت نسلی انقلابی و متدین است که راه شهدا را ادامه خواهند داد.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کل کشور، گفت: وظیفه ما حفظ و نشر آثار دفاع مقدس است که محصول این کار در رشادت های شهید حججی ها است که از زندگی خودشان می گذرند تا در برابر کفر ایستادگی کنند و ما امروز باید به داشتن چنین فرزندانی افتخار کنیم.

فهمیده تاکید کرد: زنده بودن میل به جهاد و شهادت نشان می‌دهد که فرهنگ دفاع مقدس در کشور جاری است و هرگز مردم قدردان ما رشادت جوانان وطن چه در مبارزات انقلابی و دفاع مقدس و چه در برابر دشمنان امروزی در منطقه، را فراموش نمی کنند.

وی همچنین با اشاره به آغاز به کار دولت دوازدهم بیان کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای دفاع مقدس و تولیدات فاخر فرهنگی با حمایت های دولتی صورت گرفته که امیدواریم این فعالیت ها دردولت جدید تقویت شوند.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کل کشور، گفت: ما امروز هر آنچه داریم از برکت خون شهدا است لذا باید در پاسداری از ارزش های آنان پیشگام باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.