ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39744
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی نمونه کامل تربیت انقلابی است/ گفتمان انقلاب اسلامی را ترویج دهیم

شهید حججی نمونه کامل تربیت انقلابی است/ گفتمان انقلاب اسلامی را ترویج دهیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر هامون؛ سردار حسین معروفی در مراسم وداع با شهدای گمنام که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد امنیت پایدار و عزت و شرف و بزرگی ملت ایران را مدیون شهدا دانست و  اظهار داشت: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر هامون؛ سردار حسین معروفی در مراسم وداع با شهدای گمنام که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد امنیت پایدار و عزت و شرف و بزرگی ملت ایران را مدیون شهدا دانست و  اظهار داشت: شهدا همانند ستارگانی هستند که چراغ راهند تا راه را گم نکنیم  و صراط مستقیم را در مسیر حق تشخیص دهیم.
وی افزود:  ما امروز در محضر انسانهای معمولی نیستیم ما امشب میزبان مردان بی ادعا و شخصیتهای بی بدیل ملت عزیز ایران هستیم که با خدا معامله کردند.
وی خطاب به جوانان بیان داشت: در بین این شهدا یک جوان 16 ساله معصوم وجود داردکه  گناهی ندارد و  برای حفاظت از دین خدا و ابروی ملت ایران به جبهه های حق علیه باطل شتافت.
شهدا همه ی وجودشان را در مکتب سید الشهدا نهادینه کردند
سردار معروفی ادامه داد: شهدا شخصیتهایی هستند که در کلاس عباس بن علی(ع) درس آموختند و با پرورش یافتن در این کلاس حسینی و  عاشورایی شدند و همه ی وجودشان را  در مکتب سید الشهدا(ع) نهادینه کردند.
وی با تاکید بر وظیفه و رسالت ما در محضر شهدا اضافه کرد:  شهدا همه ی حقیقت های عاشورا را در وجود خود نهادینه کردند و توانستند مرگ با عزت  را برای خود بخرند و توانستند به قربت الی الله برسند چون همه چیزشان برای خدا بود و اخلاص در عمل در همه ی تار و پودشان نهادینه شده بود.
وی اضافه کرد: شهدا صفوف لشکر، تیپ، گردان، گروهان و دسته را یک ستون نظامی نمی دانستند آنها با عشق بازی در صحنه نبرد نا برابر با بدترین دشمنان خدا جنگیدند و این را معامله با خدا می دیدند و خود را در محضر ذات اقدس الله تصور می کردند و یک لحظه برای خود تردید قایل نشدند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: شهدا با این اندیشه و تفکر حسینی و منطق حسین بن علی (ع) که قویترین منطق بشریت،  مسلمانان، مومنین و تشیع بود به این مقام رسیدند و امروز عزیز شدند.
وی اذعان داشت: شهدا میهمان ما هستند و ما آنها را نمی شناسیم اما مقابل آنها زانو می زنیم و خداوند را به بزرگی آنها قسم می دهیم تا در مسیر حق بمانیم و از مسیر حق فاصله نگیریم.
گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان ناب محمدی(ص) است
وی ادامه داد: مسیر حق منطق سید الشهداست و منطق سید الشهدا آن است که امام مسلمین و هدایت کننده او  یعنی انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی که گفتمان اسلام ناب محمدی (ص)است پا برجا بماند.
سردار معروفی تاکید کرد: ما باید در محضر شهدا عهد و پیمان ببندیم  و مواظبت کنیم از اینکه عقب افتادیم و به فکر جبران عقب ماندگی و عاقبت به خیری باشیم چون شهدا  در مکتب سید الشهدا مردانگی، شهادت، شهامت، اخلاص در عمل بصیرت و مقاومت و ایستادگی و عشق بازی با خدای خود را آموختند.
وصیت نامه شهدا عینا برگرفته از وصیت نامه سید الشهداست
وی اضافه کرد: وصیت نامه شهدای ما عینا برگرفته از وصیت نامه سید الشهداست. وصیتی که شهدا در بیابانها و جنگلها و کوهها می نشستند و شبها تنها ساعتها با خدا ارتباط برقرار می کردند و از او می خواستند آنچه خواست اوست برای آنها نوشته شود.
فرمانده سپاه سلمان گفت:  بعضی ها می گویند وصیت نامه ی همه ی شهدای ما مثل هم است ما چه کنیم که شهدای ما عاشق بودند، مومن بودند و عشق بازی با خدا می کردند و خدا انها را هدایت می کرد و قلمهاشان قلم خدای متعال بود که امروز در جامعه ما تاثیرگذار است.
وی اظهار داشت: وقتی جامعه ما عقب می افتد و در ان احساس نیاز می شود شهدا به فریاد ما می رسند  شهید حججی نمونه بارز این ادعاست . در هفته گذشته میان دعواهای بی ارزش جامعه ما این شهید ارزشمند و پرورش یافته مکتب سید الشهدا و مکتب امیر المومنین و بی بی دو عالم به فریاد ما رسید  سرش را داد اما عزت به مسلمین و ایران بخشید.
سردار معروفی اضافه کرد: درود بر پدر و مادر و همسر این شهید که چه زیبا تربیت کردند و چه زیبا این همسر نقش زیبا را برای این عشق بازی ایفا کرد. ما در تاریخ می خواندیم که مادری سر فرزندش را در کربلا به دشمن برگرداند .  اما  در ایران در جبهه مقاومت در لشکر 8 نیروی زمینی  شهید حججی را دیدیم که همسرش همان کرد که در زمان پیامبرو ائمه معصومین و در راس اینکار را کردند.
وی اضافه کرد: تاریخ تکرار شد و نیاز به بررسی تاریخ نداریم امروز تاریخ را می بینیم که خانم عباسی همان زنی است که در کربلا غوغا کرد، همان زنی است که در احد در کنار پیامبر غوغا کرد به خاطر جبهه اسلام و این یک تربیت انقلابی و خروجی انقلاب است. این هنر دین و قران و انقلاب اسلامی و ولایت است.
حقیقت شهدا برگرفته از آرمان دین است
سردار معروفی بیان داشت: امروز که ما احساس نیاز می کینم این 15 شهید و 15 ازاده و ایثارگر به تمام معنا و واقعی در این استان به فریاد ما رسیدند و فضای ما را متحول کردند و  قلبهای ما را به حقیقت دین و حقیقت سید الشهدا  گره زدند . این عشق بازی شما مردم نشانه گره خوردن با حیقیت این شهدای عزیز است که حقیقت این شهدا برگرفته از آرمان غنی دین است.
وی با تاکید بر اینکه امشب در این فضای معنوی و بی ریا مصونیت از گناه و باقی ماندن درراه حق را از خدا بخواهیم افزود: امروز به فضل الهی و توجه ائمه الهی و امام سفر کرده و به هدایت حضرت آقا و همت بزرگ ملت ایران و جانفشانی این رزمندگان و شهدا و شهدای جبهه مقاومت و مدافع حریم و حرم و مجاهدات ایثارگران امروز ما کشوری بزرگ هستیم و درمنطقه و دنیا تاثیرگذار هستیم.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بزرگی کشور ایران تمام راهبردهای ظالمانه دشمن را با هوشیاری و بزرگی خنثی کرد پس  باید مراقب باشیم و هدف گذاری دشمن را بشناسیم.
وی اضافه کرد: درست است که ما ملتی مظلوم هستیم اما ضعیف نیستیم ما جزو قویترین ملل در دنیا  و هوشمندترین ملل در منطقه و جهان اسلام  هستیم. ما ملتی هوشمند ملتی قوی،  پا به رکاب، جدی و ارام و آرمان گرا هستیم که جان می دهد وخون می دهد و ایثار می کند.
دشمن به دنبال تضعیف کانون انقلاب اسلامی است
وی هدفگذاری دشمن را تضعیف کانون انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمن درصدد بر هم زدن وحدت بین مسلمین با فتنه مذهبی و فتنه عمومی است. دشمن نمی خواهد ما قوی و بازدارنده باشیم  دشمن به دنبال دو قطبی کردن است .
وی ادامه داد: دشمن درصدد کمرنگ کردن ارزشهای انسانی و اسلامی ماست و می خواهد نهی را به جای امر قرار دهد و زشتی ها و پلیدی ها را زیبا جلوه دهد .
وی درادامه تاکید کرد: دشمن درصدد است تا روحیه خستگی ناپذیری، استکبار ستیزی و مقاومت، جهاد و ایستادگی، خودباوری را از ما بگیرد و خودباختگی را جایگزین کند.  
سردار معروفی تاکید کرد:  باید گفتمان انقلاب اسلامی را ترویج دهیم. محرومیت زدایی، پیشرفت علم،  امنیت،  اقتدار، آرامش، آبادانی، امنیت پایدار و مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستادن عین گفتمان انقلاب اسلامی است گفتمان انقلاب اسلامی بزرگ شدن در همه عرصه هاست .
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.