ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39746
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
لفاظی‌های خود فروخته های خارج نشین در مورد مدافعان حرم نشان از ذات پلید و خبیث آنها است

لفاظی‌های خود فروخته های خارج نشین در مورد مدافعان حرم نشان از ذات پلید و خبیث آنها است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیر در مراسم یادواره شهدای روستای دیمان و شهدای مدافع حرم که با حضور خانواده معظم شهدا، مسولان و اقشار مختلف مردم‌ در محل مسجد جامع این روستا برگزار شد گفت: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیر در مراسم یادواره شهدای روستای دیمان و شهدای مدافع حرم که با حضور خانواده معظم شهدا، مسولان و اقشار مختلف مردم‌ در محل مسجد جامع این روستا برگزار شد گفت: اگر ایران در سوریه و عراق مقابل داعش نمی ایستاد به فرمایش مقام معظم رهبری باید در کرمانشاه ور دیگر استان ها مقابل آنها می‌جنگیدیم.

 

سرهنگ حسن دهقانی افزود: مدافعان حرم منت بزرگی بر گردن ما دارند ولی دیده نمی‌شوند، چون کیلومترها دورتر از مرزهای جغرافیایی هستند و زیاد جلو چشم نیستند ولی ملت ایران همیشه قدر زحمت‌های مدافعان حرم را می‌دانند.

 

وی گفت: در گذشته تحلیل هایی در داخل کشور شنیده می شد که چرا باید به سوریه و عراق کمک کنیم اما امروز همان افراد شاهد این هستند که اگر مدافعان حرم نبودند و اگر ما در سوریه و عراق نمی جنگدیدیم مجبور بودیم در داخل کشور با داعشیان روبرو شویم.

 

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه باید قدردان مدافعان حرم باشیم تصریح کرد: امنیت امروز داخل کشور مدیون جان فشانی مدافعان حرم در خارج از مرزهای ایران است هدف اصلی داعش ایران است و حضور در سوریه و عراق تروریست ها را از این هدف دور می کند.

 

وی با اشاره به آرامش حاکم بر کشور در سال‌های متمادی، افزود: مدافعان حرم از جان و مال‌شان برای آسایش ملت گذشته‌اند و صدها کیلومتر دورتر از مرزها برای آرامش و حفظ نوامیس ما در تلاش هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه نیر در ادامه به اظهارات برخی خود فروختگان خارج نشین در خصوصو مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: بیان چنین اظهاراتی از  این شخص عجیب نیست زیرا یک خود فروخته و خود باخته بوده و هیچ راهی جز قرار گرفتن در صف دشمنان اسلام و تشیع پیش رو نمی بیند.

 

سرهنگ دهقانی افزود: امثال شهید محسن حججی و سیفی ها برای حفظ و دفاع از حریم اهل بیت(ع) عزیمت کرده اند.

 

وی گفت: با یک حساب سر انگشتی می توان به نتیجه رسید که چرا آمریکا مسافت هزار کیلومتری را پیموده و در عراق لنگر انداخته و در منطقه دنبال منافع نامشروع خود است؟

 

فرمانده سپاه ناحیه نیر تاکید کرد: اظهارات افراد خود فروخته و خائن قابل اعتنا نبوده و نیست.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.