ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 39754
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
نوش‌دارویی که 8 روز پس از مرگ سهراب رسید

نوش‌دارویی که 8 روز پس از مرگ سهراب رسید

گروه جهاد و مقاومت مشرق – طی روزهای گذشته خبر تاسف برانگیز آوارگی جانباز «ابوطالب فلاح» را در یکی از بوستان‌های پایتخت منتشر شد. با پی‌گیری‌ها، سرانجام اداره ایثارگران شهرداری منطقه 22 این جانباز را در بیمارستان ایرانیان بستری کرد. در پی انتشار این خبر تکذیبیه‌ای دال بر جانباز نبودن این فرد در رسانه‌ها منتشر […]

گروه جهاد و مقاومت مشرق – طی روزهای گذشته خبر تاسف برانگیز آوارگی جانباز «ابوطالب فلاح» را در یکی از بوستان‌های پایتخت منتشر شد.

با پی‌گیری‌ها، سرانجام اداره ایثارگران شهرداری منطقه 22 این جانباز را در بیمارستان ایرانیان بستری کرد.

در پی انتشار این خبر تکذیبیه‌ای دال بر جانباز نبودن این فرد در رسانه‌ها منتشر شد.
جانباز فلاح برای اثبات گفته‌های خود و پاسخ به این شایعات مدارکی دال بر تاییدیه یگان نزاجا مبنی بر شیمیایی بودن خود ارائه کرد.

شنیده‌ها حاکی از این است که پس از انتشار مدارک شیمیایی بودن این جانباز و پیگیری‌ صبح امروز برخی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران به ملاقات جانباز ابوطالب فلاح رفتند.

پزشک بنیاد شهید پس از معاینه جانباز و گفت‌وگو با پزشکان بیمارستان، شیمیایی بودن جانباز ابوطالب فلاح را تایید کرد و قرار است که در روزهای آتی این جانباز به یکی از بیمارستان‌های بنیاد شهید منتقل شود و تحت درمان از سوی این بنیاد قرار بگیرد.

در حال حاضر سوالی که مطرح است، این است که آیا انتشار بیانیه و تکذیبیه قبل از بررسی صحت ماجرا راهکار مواجهه با مشکلاتی از این دست است؟

رویه رسیدگی به وضعیت خانواده ایثارگران، شهدا و جانبازان متاسفانه سال‌هاست که به طرز غیرقابل قبولی صورت می‌گیرد و نهادی که وظیفه خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا را دارد، ظاهرا ساختار سازمان‌های دولتی از لحاظ بوروکراسی و رفتار اداری معمول در ادارات دولتی به خود گرفته است.

از انتشار تکذیبیه و برخوردهای ناآگاهانه و عدم حل مسئله اساسی جانبازان کم نداشته‌ایم و هرازگاهی این موضوع به چالش رسانه‌ای و در برخی موارد به جوسازی علیه نظام و ارگان‌های مختلف تبدیل می‌شود که جای کار و تامل مسئولان امر را می‌طلبد.

برخورد با اینگونه موارد این مهم را می‌طلبد که مسئولان ذی‌ربط قبل از انتشار تکذیبیه به منظور رعایت شان و جایگاه جامعه معزز ایثارگری که استوانه‌ و الگوهای صبر و مقاومت در جامعه اسلامی بوده و هیچ خدمتی گوشه‌ای از فداکاری و از خودگذشتگی آنها را جبران نمی‌کند، صحت ماجرای مطرح شده را بررسی و سپس اقدام به انتشار بیانیه تکذیبیه کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.