ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39764
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :

نگاه ویژه جهاد کشاورزی به احیای فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از اصفهان، همایش الماس‌های درخشان با حضور ایثارگران و آزادگان، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، رئیس و قائم مقام سازمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و معاونت توسعه مدیریت و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از اصفهان، همایش الماس‌های درخشان با حضور ایثارگران و آزادگان، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، رئیس و قائم مقام سازمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی به همت اداره امور ایثارگران سازمان برگزار شد.

در این نشست آقای ابراهیم یزدی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران با بیان اینکه جهادگران از نیروهای مخلص، تاثیرگذار و ارزشی در خدمت به نظام اسلامی هستند، اظهار کرد: این نیروهای انقلابی همواره در مسیر انقلاب حرکت کرده‌اند و از افتخارات ما هستند. وی ادامه داد: هر حرکتی که در مسیر قیام امام حسین(ع) باشد ماندگار می‌شود، امروز شهید حججی با خون خود حرارتی در دل جامعه ایجاد کرد و غیرت ایرانی را نشان داد.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران افزود: نیاز است خاطرات شهدا، ایثارگان و آزادگان به طور کامل ثبت و ضبط شوند و در اختیار نسل‌های آینده قرار گیرند.

وی تاکید کرد: جهاد کشاورزی یکی از دستگاه‌هایی است که در امور مربوط به شهدا، ایثارگران و آزادگان به تمامی قوانین پایبند است و همواره به این موضوع توجه ویژه دارد و تعداد شهدا و جانبازان این سازمان نیز از بسیاری سازمان‌ها و نهادها بیشتر است.

در ادامه این مراسم، آقای داریوش وکیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با تشکر از ایثارگران و جهادگران اظهار کرد: نیاز است تدابیری اندیشیده شود تا نگاه و اندیشه این نسل به آیندگان منتقل شود.

آقای مهندس محسن کریمیان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز در این نشست صمیمی، اظهار کرد: برگزاری چنین جلسات و گردهمایی‌هایی بیشتر بهانه‌ای است تا فرهنگ ایثار و شهادت را اشاعه داده و ایثارگران را فراموش نکنیم.

وی افزود: این جلسات به ما یادآوری می‌کند تا بدانیم از کجا به جایگاه امروزی رسیده‌ایم و قدردان زحمات شهدا، جانبازان و ایثارگران باشیم، بسیار خوشحالیم که مجموعه جهاد کشاوزی در امر ایثار و شهادت جز دستگاه‌های ممتاز و پرافتخار است و هر چه در توان داشته باشیم در خدمت به این عزیزان به کار می‌بندیم و آن را افتخاری برای خود می‌دانیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی کوچک‌زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان نیز با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی، تفریحی و آموزشی که برای بازنشستگان و ایثارگران برگزار می‌شود، اظهار کرد: به آزادگان افتخار می‌کنیم زیرا آنها را در مسیر حضرت زینب (س) و امام سجاد(ع) می‌بینیم که اگر چه سختی‌های زیادی دیدند اما آزاده بودند.

وی ادامه داد: آزادگانی داریم که در دوران اسارت خود با شکنجه‌های سختی روبرو شدند اما استقامت کردند، چند تن از آزادگان ما حافظ کل قرآن و اکثر آنها دارای مدارک بالای علمی هستند که این نشان از توانایی بالای آنها است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با تاکید بر لزوم حفظ آثار و خاطرات رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس تصریح کرد: امروز نسل چهارم انقلاب از اتفاقات زمان انقلاب و جنگ خبر ندارند، از طرفی دشمنان این آب و خاک با شبیخون فرهنگی سعی دارند به کشور آسیب بزنند، لذا در این شرایط از همه دستگاه‌ها و به خصوص دست‌اندرکاران حوزه فرهنگ این انتظار وجود دارد که آثار و خاطرات شهدا، جانبازان و آزادگان را ثبت و به صورت مناسب در اختیار جوانان بگذارند.

در پایان این جلسه با اهدای لوح‌های تقدیری از طرف معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از زحمات آقای مهندس جمشیدی رئیس اداره امور ایثارگران سازمان تجلیل به عمل آمد و از ایثارگران سازمان تقدیر شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.