ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 39767
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
  • 69 بازدید
  • ارسال توسط :
۴۲ غیرنظامی در حمله آمریکا به رقه کشته شدند

۴۲ غیرنظامی در حمله آمریکا به رقه کشته شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بولتن نیوز، در حمله روز گذشته –دو‌شنبه- جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا به شهر رقه، دست‌کم ۴۲ غیرنظامی از جمله تعداد زیادی زن و کودک کشته شدند. دیده‌بان حقوق بشر سوریه با اعلام این خبر تصریح کرد که این جنگنده‌ها برای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بولتن نیوز، در حمله روز گذشته –دو‌شنبه- جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا به شهر رقه، دست‌کم ۴۲ غیرنظامی از جمله تعداد زیادی زن و کودک کشته شدند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه با اعلام این خبر تصریح کرد که این جنگنده‌ها برای پشتیبانی نیروهای کُرد برای مبارزه با داعش در شهر رقه اقدام به بمباران این شهر می‌کنند.

بنا بر اعلام دیده‌بان حقوق بشر سوریه در میان کشته‌شدگان جسد ۱۹ کودک و ۱۲ زن دیده‌ می‌شود.

این سازمان ادامه داد که طی روزهای گذشته شاهد حملات متعدد ائتلاف بین‌المللی به غیرنظامیان در رقه بوده‌ایم و در مجموع حملات این ائتلاف در هفته گذشته دست‌کم ۱۷۰ غیرنظامی کشته شده‌اند که ۶۰ نفر از آن‌ها کودک بوده‌اند.

همچنین در درگیری‌های امروز میان نیروهای جبهه دمکراتیک سوریه که شامل نیروهای کُرد تحت حمایت آمریکا می‌شود با عناصر داعش در شهر رقه دست کم ۳۵ تروریست عضو گروه تروریستی داعش و هفت شبه نظامی جبهه دمکراتیک سوریه کشته شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.