ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 39775
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
  • 69 بازدید
  • ارسال توسط :
اردوی استانی «راه اشتغال» در تفرش برگزار می‌شود

اردوی استانی «راه اشتغال» در تفرش برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا غیاثی‌مقدم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تفرش در گفتگو با ندای تفرش با اشاره به برگزاری اردوی استانی «راه اشتغال» در تفرش گفت: این اردو با شرکت فرزندان شهدا و جانبازان استان مرکزی در تفرش برگزار می‌شود. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا غیاثی‌مقدم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تفرش در گفتگو با ندای تفرش با اشاره به برگزاری اردوی استانی «راه اشتغال» در تفرش گفت: این اردو با شرکت فرزندان شهدا و جانبازان استان مرکزی در تفرش برگزار می‌شود.

غیاثی‌مقدم اظهار کرد: این اردو به مدت دو روز برگزار می‌شود و در این مدت شرکت‌کنندگان با ظرفیت‌های اشتغالزایی شهرستان تفرش آشنا می‌شوند.

وی افزود: در این اردوها، پرورش زنبور عسل و کاشت زعفران مد نظر است که با توجه به شرایط فیزیکی و موقعیت جغرافیایی شهرستان مورد استقبال واقع شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تفرش خاطرنشان کرد: این اردوها در راستای اجرایی شدن شعار اقتصادمقاومتی با شرکت ۳۰ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان در مرکز فنی و حرفه‌ای تفرش برگزار می‌شود تا با گذراندن دوره‌های آموزشی، روزنه‌های بیشتری در جهت اشتغال این فرزندان گشوده شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.