ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39783
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی بهترین الگوی نسل جوان/ دانشجویان باید جهاد علمی همراه با تهذیب نفس را سرلوحه کار خود قرار دهند

شهید حججی بهترین الگوی نسل جوان/ دانشجویان باید جهاد علمی همراه با تهذیب نفس را سرلوحه کار خود قرار دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گزارش  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ حجت الاسلام شم آبادی با بیان اینکه شهید حججی میتواند بهترین الگوی نسل جوان ما باشد گفت: این شهید، با شهادتش غوغایی در جهان به پا کرد و ما […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گزارش  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ حجت الاسلام شم آبادی با بیان اینکه شهید حججی میتواند بهترین الگوی نسل جوان ما باشد گفت: این شهید، با شهادتش غوغایی در جهان به پا کرد و ما باید در معرفی این شخصیت به عنوان الگو به نسل جوان تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه الگو گرفتن از این شهید چند شاخصه اصلی دارد عنوان کرد: اولین شاخصه ولایت مداری و تبعیت از ولایت می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: دومین شاخصه توسل به اهل بیت عصمت و طهارت می باشد که شرکت در جلسات روضه امام حسین (ع) و اهل بیت و رفتن به جمکران به مدت 40 هفته نشان دهنده عمق ارادت این شهید و اهل بیت و امام زمان (عج) می باشد.

شم آبادی افزود: سومین شاخصه احترام به والدین وجلب رضایت آنها می باشد به گونه ای که شهید بزرگوار می فرمود کلید رفتن به قتلگاه در دستان مادرم است و او بود که اجازه داد.

وی با بیان اینکه هر عرصه ای جهاد خاص خود را می طلبد گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری امروز درس خواندن، علم آموزی، پژوهش و جدیت در کار اصلی دانشجویی یک جهاد است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی افزود: امروز اگر دانشجوی ما میخواهد راه این شهید را ادامه دهد باید جهاد علمی همراه با تهذیب نفس را سرلوحه کار خود قرار دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.