ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39795
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
  • 176 بازدید
  • ارسال توسط :
فسا میزبان خانواده شهید مدافع حرم “محسن حججی” خواهد بود

فسا میزبان خانواده شهید مدافع حرم “محسن حججی” خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فسایی، همزمان با سالروز شهادت حضرت جوادالائمه(ع) خانواده شهید سرافراز مدافع حرم آل الله "شهید محسن حججی" میهمان مردم شهید پرور شهرستان فسا خواهند بود.   براساس آخرین اخبار دریافتی از ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا، مراسم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فسایی، همزمان با سالروز شهادت حضرت جوادالائمه(ع) خانواده شهید سرافراز مدافع حرم آل الله "شهید محسن حججی" میهمان مردم شهید پرور شهرستان فسا خواهند بود.

 

براساس آخرین اخبار دریافتی از ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا، مراسم استقبال از این خانواده عزیز و گرانقدر  روز سه شنبه در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب برگزار می شود و پس از حضور آنان در ویژه برنامه تجلیل از مقام این شهید والا مقام در شیراز، امشب وارد شهرستان فسا می شوند.

 

حضور خانواده شهید محسن حججی در جمع مردم شهید پرور فسا و حضور در یادواره شهدای شهرستان فسا از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این خانواده سرافراز می باشد.

 

خاطرنشان می شود این ویژه برنامه فرهنگی و بصیرتی که در راستای گسترش فرهنگ جهاد و شهادت صورت می گیرد به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا با سخنرانی عزت الله ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی و با همکاری صمیمانه خانواده این شهید سرافراز مدافع حرم صورت می گیرد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.