ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39799
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی با نشان دادن چهره استوار و مصمم خود ماندگار شد

شهید حججی با نشان دادن چهره استوار و مصمم خود ماندگار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان سیمرغ، آیت‌الله علی معلمی بعد از ظهر امروز در یادواره پنج‌تن از شهدای روستای دینه‌سر این شهرستان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا و تسلیت شهادت حضرت جوادالائمه (ع)، اظهار کرد: تناسب یادواره شهدا با مراسم امامان معصوم بسیار نمایان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان سیمرغ، آیت‌الله علی معلمی بعد از ظهر امروز در یادواره پنج‌تن از شهدای روستای دینه‌سر این شهرستان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا و تسلیت شهادت حضرت جوادالائمه (ع)، اظهار کرد: تناسب یادواره شهدا با مراسم امامان معصوم بسیار نمایان است و تناسب دارد چراکه شهدای ما ادامه‌دهنده راه و رسم اولیا خدا و انبیا بوده‌اند.

وی افزود: در طول تاریخ بشریت همه امامان معصوم برای مقابله با ظلم ظالم و دفاع از حق قیام داشتند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه رهروان راه اولیا در بعدهای فرهنگی، نظامی و سیاسی مصداق جهاد فی سبیل‌الله است، تصریح کرد: اعتماد به خدا یعنی هر چه خدا بگوید همان بهتر است، شاید گاهی اوقات دلخواه انسان چیزی باشد که خدا نمی‌خواهد.

این مسؤول ادامه داد: اگر انسان دل به خدا نداشته باشد یعنی به دنیا دل دارد و دل به دنیادار به‌سختی جان می‌دهد اما کسی که دل به خدا دارد به‌راحتی می‌میرد.

معلمی با اشاره به اینکه این ایام نام و یاد شهید مدافع حرم کل کشور را متأثر ساخت، اظهار کرد: شهید حججی را اسیر گرفتند، این شهید می‌توانست دلخواه دشمن حرف بزند و عمل کند اما انسانی که به خدا دلداده، خدا را از دست نداد و از یاد خدا غافل نشد و باور مردانه در مسیر خود ایستاد.

وی افزود: در هیچ ملت و کشوری اسیر را نمی‌کشند چه رسد به اینکه خنجر بردارند و اسیر را به قتلگاه ببرند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه دشمن انتظار داشت شهید حججی این هنگام در برابر دشمن چهره ذلیلانه نشان دهد، تأکید کرد: شهید حججی با نشان دادن چهره استوار و مصمم خود ماندگار شد.

این مسؤول ادامه داد: این کار بسیار سخت است اما شهید حججی در این مسیر موفق شد، درود خدا بر او باد.

معلمی با تأکید بر اینکه عدم سازش با قدرت‌های طاغوتی و عوامل استکبار از خصلت همه امامان معصوم بود، اظهار کرد: دنیای سیاست اگر منهی ایمان به خدا باشد شیطنت بسیار و انواع پیچیدگی‌ها را خواهد داشت اما اگر عنصر سیاسی عنصر مؤمن باشد سخن شفاف و عمل روشن او را می‌بینید.

وی افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری عنصر سیاسی مؤمن، با صداقت و شفافیت است.

امام جمعه قائم‌شهر در پایان گفت: امامان ما سر سازش با قدرت‌های استکباری نداشتند، چراکه اگر سر سازش داشتند امام جواد (ع) در 25 سالگی مسموم و به شهادت نمی‌رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.