ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39816
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
  • 191 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم همایون اصغری روی دستان مردم تیران و کرون

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم همایون اصغری روی دستان مردم تیران و کرون

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران و کرون؛ سرهنگ احمد نبی پور اظهار کرد: همایون اصغری از رزمندگان دلاور تیپ فاطمیون و ساکن شهر تیران در حین درگیری با تکفیری‌های داعش در راه دفاع از مقدسات اسلامی بویژه حرم حضرت زینب(س) […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران و کرون؛ سرهنگ احمد نبی پور اظهار کرد: همایون اصغری از رزمندگان دلاور تیپ فاطمیون و ساکن شهر تیران در حین درگیری با تکفیری‌های داعش در راه دفاع از مقدسات اسلامی بویژه حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون تاریخ شهادت این شهید را ۱۵ مرداد اعلام کرد و  گفت: این شهید بزرگوار از همرزمان شهید محسن حججی بوده که بعد از حملات هوایی آمریکا و باز شدن راه برای گروهک تروریستی داعش در منطقه الطنف سوریه به شهادت می رسد.

وی تصریح کرد: مراسم وداع با پیکر این شهید ۳۷ ساله تیپ فاطمیون سه شنبه شب همزمان با برگزاری یادواره شهدای تیران و شهدای مدافع حرم در جوار مقبره شهدای گمنام تیران در مسجد سید الشهدا بعد از نماز مغرب و عشا انجام می شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون خاطرنشان کرد: پیکر مطهر این شهید حماسه‌ساز، عصر روز چهارشنبه یکم شهریورماه بر روی دستان مردم شهیدپرور شهرستان از میدان آزادی تیران تا مقبره شهدای گمنام تشییع و سپس در گلستان شهدای این شهر آرام می گیرد.

سرهنگ نبی پور ادامه داد: مراسم سومین روز خاکسپاری این شهید بزرگوار توسط خانواده وی در روز جمعه از ساعت ۹ الی ۲ بعدازظهر در مسجد سید الشهدای تیران برگزار می شود.

وی افزود: مراسم بزرگداشت این شهید با همکاری فرمانداری، ناحیه مقاومت بسیج، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر ارگان های شهرستان در روز دوشنبه ششم شهریور از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در همین مکان منعقد خواهد شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون با بیان اینکه این شهید بزرگوار برای چهارمین بار به جبهه نبرد حق علیه باطل در سوریه اعزام شده بود، اذعان کرد:  شهدای مدافع حرم از مرزها و آرمان‌های انقلاب دفاع کرده و دارای جایگاه و ارزش بالایی هستند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.