ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 39889
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
آخرین تمهیدات برای هجوم بزرگ به داخل محلات مرکزی تلعفر توسط نیروهای مشترک عراقی

آخرین تمهیدات برای هجوم بزرگ به داخل محلات مرکزی تلعفر توسط نیروهای مشترک عراقی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،نیروهای مشترک عراقی سه شنبه شب آخرین تمهیدات برای هجوم بزرگ و نفوذ به داخل محلات مرکزی تلعفر در 50 کیلومتری غرب موصل مرکز استان نینوا را بعمل آوردند. سرلشکر رائد جودت شاکر فرمانده پلیس اتحادیه ساعتی پیش به خبرنگاران گفت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،نیروهای مشترک عراقی سه شنبه شب آخرین تمهیدات برای هجوم بزرگ و نفوذ به داخل محلات مرکزی تلعفر در 50 کیلومتری غرب موصل مرکز استان نینوا را بعمل آوردند.

سرلشکر رائد جودت شاکر فرمانده پلیس اتحادیه ساعتی پیش به خبرنگاران گفت نیروهایش به همراه الحشد الشعبی برای ورود به داخل محلات مرکزی در انتظار فرمان حمله هستند.

وی گفته نیروهای مشترک پلیس و الحشد طی سه روز گذشته 68 کیلومتر مربع از اراضی غرب موصل شامل 7روستا را از وجود گروه تروریستی تکفیری داعش آزاد و پاکسازی کرده اند.

بر اساس اطلاعات دریافتی از منطقه عملیاتی قرار است نیروهای مشترک شامل الحشد الشعبی ، ارتش، پلیس فدرال، سازمان مبارزه با تروریسم و واکنش سریع از محورهای غربی، جنوبی و جنوب شرقی به مواضع داعش حمله کنند و وارد نواحی مرکزی شهر ترکمن نشین تلعفر شوند.

برخی کارشناسان امنیتی در منطقه به خبرنگار ایرنا گفتند که احتمال مقاومت سنگین داعش در در منطقه مرکزی تلعفر بالاست.

عملیات آزادسازی تلعفر از بامداد یکشنبه این هفته با پیام حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق آغاز شده است و سرعت پیشروی نیروهای عراقی در اولین روز ناظران روند تحولات امنیتی عراق را شگفت زده کرد .

گفته می شود آمریکایی ها تلاش هایی برای تاخیر در اجرای این عملیات داشته اند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.