ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم » شهید حججی
  • شناسه : 39918
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۳:۵۹
  • 176 بازدید
  • ارسال توسط :
مداحی زیبای صفحه منسوب به حاج قاسم سلیمانی برای شهید حججی + فیلم

مداحی زیبای صفحه منسوب به حاج قاسم سلیمانی برای شهید حججی + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید حججی را باید به راستی همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند “حجت خدا” بدانیم . شهیدی که در دل همه مردم از پیر و جوان ، شهری و روستایی ، قشرها ، قومیت […]

نماهنگ زیبای مداحی حاج مهدی اکبری برای شهید حججی و حاج قاسم سلیمانیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید حججی را باید به راستی همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند “حجت خدا” بدانیم . شهیدی که در دل همه مردم از پیر و جوان ، شهری و روستایی ، قشرها ، قومیت ها ، مذاهب مختلف ، انواع سلایق سیاسی ، خود را با نگاه نافذش جا کرد.

شهیدی که از روز اسارت  و پس از آن شهادت، هر روز بخش دیگری از شاخصه های وجودی والایش آشکار می‌شود و در راس اخبار، رسانه ها و مطالب منتشره در فضای مجازی قرار می‌گیرد.

بر همین اساس صفحه اینستاگرام منتسب به حاج قاسم سلیمانی نماهنگی زیبا  از مداحی حاج مهدی اکبری برای شهید حججی و سردار سلیمانی منتشر کرد که می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.