ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 39922
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۰۴
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
پیروزی پر گل ملوان بندرگز در گرمای آبادان

پیروزی پر گل ملوان بندرگز در گرمای آبادان

فاضل جهانشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، شامگاه سه شنبه تیم ملوان بندرگز در گرمای طاقت فرسای آبادان مهمان تیم شهید جهان نژادیان بود که با نتیجه پر گل ۶ بر یک به برتری دست یافت تا سومین پیروزی پیاپی خود را کسب […]

فاضل جهانشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، شامگاه سه شنبه تیم ملوان بندرگز در گرمای طاقت فرسای آبادان مهمان تیم شهید جهان نژادیان بود که با نتیجه پر گل ۶ بر یک به برتری دست یافت تا سومین پیروزی پیاپی خود را کسب کند.

وی افزود: برای تیم ملوان بندرگز در این دیدار وحید قلی پور دو بار و بنیامین رمضانی، محمود ایوبی، میلاد درزی و محمد ایرجی هر کدام یک بار گلزنی کردند.

جهانشاهی تصریح کرد: تیم ملوان بندرگز در پایان هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با ۶ برد، ۶ باخت و کسب ۱۸ امتیاز در مکان هفتم جدول قرار دارد.

وی یادآور شد: نماینده بندرگز در هفته پانزدهم استراحت دارد و در هفته شانزدهم، دوشنبه ۱۳ شهریور مهمان تیم شهرداری تبریز خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.