ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3995
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۲۲
  • 492 بازدید
  • ارسال توسط :
برنامه فرهنگی”بابای آسمانی” به‌مناسبت اربعین شهید مدافع حرم برگزار می‌شود

برنامه فرهنگی”بابای آسمانی” به‌مناسبت اربعین شهید مدافع حرم برگزار می‌شود

حجت الاسلام امیر شعبانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: این برنامه فرهنگی با موضوع مقاومت و دفاع از حرم اهل بیت (ع) و با هدف هدیه به فرزندان خردسال این شهید بزرگوار اجرا می‌شود. وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در برنامه فرهنگی "بابای آسمانی" 20 اردیبهشت […]

حجت الاسلام امیر شعبانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: این برنامه فرهنگی با موضوع مقاومت و دفاع از حرم اهل بیت (ع) و با هدف هدیه به فرزندان خردسال این شهید بزرگوار اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در برنامه فرهنگی "بابای آسمانی" 20 اردیبهشت ماه است، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند آثار خود را در قالب نقاشی و دلنوشته (صبح و عصر تا نماز مغرب و عشاء) به دفتر فرهنگی گلزار شهدای آستانه اشرفیه یا واحدهای پرورشی آموزش و پرورش سراسر استان گیلان ارسال کنند.

مسئول فرهنگی حرم شهدای شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه این برنامه بدون محدودیت سنی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: آثار جمع آوری شده در چهلمین روز شهادت شهید رضی، مدافع حرم گیلانی در جوار مزار این شهید والامقام در حرم مطهر شهدای آستانه اشرفیه به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، پاسدار شهید جمال رضی، متولد سال 1360 در شهرستان آستانه اشرفیه، شنبه 14فروردین ماه امسال هنگام عملیات مستشاری در شهر حلب سوریه در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به فیض شهادت رسید.

از شهید جمال رضی دو فرزند پسر 6و2ساله به نام های محمدطاها و محمدحسین به یادگار مانده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن