ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 39961
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۴۹
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
کاهش میزان جذب نیرو توسط داعش از مالزی

کاهش میزان جذب نیرو توسط داعش از مالزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شيعه نيوز»،  ‘ایوب خان مایدین’ رئیس بخش مبارزه با تروریسم پلیس مالزی روز چهارشنبه گفت که از ماه آوریل تاکنون فعالیت کمتری به منظور جذب تروریست های جدید در مالزی مشاهده می شودبه نوشته تارنماهای ‘استار’ و ‘نیو استریت تایمز’، وی گفت که این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شيعه نيوز»،  ‘ایوب خان مایدین’ رئیس بخش مبارزه با تروریسم پلیس مالزی روز چهارشنبه گفت که از ماه آوریل تاکنون فعالیت کمتری به منظور جذب تروریست های جدید در مالزی مشاهده می شود
به نوشته تارنماهای ‘استار’ و ‘نیو استریت تایمز’، وی گفت که این روند به ضرورت به معنای پایان عضوگیری فعال نیست.

این مقام بلندپایه پلیس مالزی گفت که ‘محمد وندی’ به طور آشکار فعالیت های خود را انجام می داد، اما فردی که وظایف او را دامه می دهد ممکن است به اندازه او آشکارا فعالیت نکند.
وی این احتمال را داد برخی تروریست های بدنام دیگر مانند ‘آکل زینل’ یا ‘محمد رفیع الدین’ همچنان به صورت فعال در حال عضوگیری و دستور حملات تروریستی باشند.
این مقام ارشد پلیس مبارزه با تروریسم مالزی در مورد دستگیری برخی عناصر تروریستی که به تازگی در این کشور بازداشت شده اند، تصریح کرد که جزئیات آن به زودی منتشر می شود.
‘ایوب خان’ با این عنوان که ما همواره شرایط را زیر نظر داریم، تصریح کرد به ویژه در طول بازی های جنوب شرق آسیا که به میزبانی مالزی در حال برگزاری است، هر عنصری که به نحوی تهدید امنیت ملی محسوب شود، تحت نظر است.

رئیس بخش مبارزه با تروریسم پلیس مالزی در مورد تروریست هایی که پیش تر در حملات مختلف بازداشت شده اند نیز گفت که آنها اعتقاد نادرستی در مورد جهاد داشته اند و گمراه شده بودند.
پلیس مالزی 310 متهم فعالیت های تروریستی را تاکنون بازداشت کرده است و این افراد از فوریه سال 2013 تا پایان ماه ژوئن سال جاری دستگیر شده اند.
پلیس مالزی از فوریه سال 2013 همچنین موفق به خنثی سازی 15 طرح تروریستی شد که گروه های وابسته به داعش می خواستند انجام دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.