ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 39963
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۵۶
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
بدهی آقای رئیس‌جمهور به اصلاح‌طلبان کی تمام می‌شود؟/ سلبریتی‌ها و هنرمندان کاملاً علاقه دارند سیاسی بازی کنند

بدهی آقای رئیس‌جمهور به اصلاح‌طلبان کی تمام می‌شود؟/ سلبریتی‌ها و هنرمندان کاملاً علاقه دارند سیاسی بازی کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز، سید ابوالقاسم هاشمی، فعال فرهنگی رسانه‌ای، در پی نطق قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارشاد یادداشتی نوشت: سلام می کنم به همه ملّت بزرگ ایران نه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز، سید ابوالقاسم هاشمی، فعال فرهنگی رسانه‌ای، در پی نطق قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارشاد یادداشتی نوشت:

سلام می کنم به همه ملّت بزرگ ایران نه فقط اصلاح طلبان لیست امید!

مشهد مقدس به واسطه بارگاه ملکوتی حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) دارای بار معنایی خاص و از قداست ویژه ای برخوردار است و در یک کلام شهر آگاهی و حضور است پس مقایسه آن با واژهایی مانند کنسرت ممنوع خیلی در خورشان نمی باشد. لااقل بگذارید امام رضا(ع) برای مردم بماند(یادتان می آید)؛ راستی کنسرت ممنوع که دیگه خیلی قدیمی شده، آقای نماینده عزیز! کنسرت هم امنیت می‌خواهد؛ کنسرت بدون امنیت می‌شود اتفاق انگلیس در چند ماه گذشته، فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است که امروز حتی برای کنسرت ما هم امنیت به ارمغان آورده است یعنی مدافعان حرم، یعنی شهید حججی و شهید حججی‌ها که سال‌ها برای غنای فرهنگی این مرز و بوم زحمت کشیدند.

راستی ایکاش این همه حضور در فضای مجازی را به عنوان یک مزیت مطرح می‌فرمایید (که حتما هم همین طور است) در کانال تلگرامی خود در راستای همان فرهنگی که برایش با این نطق سنگ تمام گذاشتید نسبت به شهادت مظلومانه شهید حججی عزیزمان واکنشی نشان می‌دادید … اجرای هر کنسرتی مقدماتی دارد که اگر هر یک از لوازم آن مهیا نشود اظهرمن‌الشمس است که آن کنسرت اجرا نمی‌شود.

اتفاقاً آقای رئیس‌جمهور هم که به همان سوگندی که شما اشاره نمودید و طبق اصل صریح قانون اساسی رئیس‌جمهور همه مردم با همه تفکرات و سلایق گوناگون است نه فقط تفکر 24 میلیونی، آن هم از نوع بدهکارش به لیست امید!!!! راستی بالاخره کی این بدهی آقای رئیس‌جمهور به اصلاح‌طلبان تمام می‌شود؟

جناب آقای میرزایی نیکو انتخابات تمام شده است و قرار به این است که دو قطبی‌های کاذب را در شرایط فعلی جامعه کنار گذاشته و همه پتانسیل آن را به وحدت، کار و تلاش برای مردم تبدیل کنیم، جنابعالی طوری بیان می‌فرمائید که انگاری اصل و نسب و ژن خوب فقط در لیست امید یافت می‌شود!

برادر عزیز ! اتفاقاً چرا ربنای استاد پیش کش…؟

مقام‌معظم‌رهبری اتفاقاً این قطعه را یک اثر هنری می‌دانند ولی درعین حال بیان می‌فرمایند:

گاهی اوقات انسان احساس می‌کند دستگاه‌های مرکزی فکر و فرهنگ و سیاست و مانند اینها دچار اختلالند، دچار تعطیلند؛ واقعاً آدم گاهی اوقات احساس می‌کند؛ حالا مثلاً فرض بفرمایید این ‌همه ما مسئله‌ی فرهنگی در کشور داریم، مسائل مهم که شاید من بتوانم ده مسئله‌ی اصلیِ فرهنگی را بشمارم که اینها دچار مشکل است؛ فرض کنید مسئله‌ی سینما، یک مسئله‌ی مهم است، [یعنی] مسئله‌ی فرهنگی مهمّی است که سینمای کشور چه جوری اداره می‌شود، از کجا پشتیبانی می‌شود -حالا پشتیبانی خارجی هم پیدا می‌کنند برای فیلم‌ها- اداره‌ی هنر کشور و سینما که چیز کوچکی نیست؛ مثلاً فرض کنید ده مسئله‌ی این‌جوری می‌شود پیدا کرد، [امّا] ناگهان می‌بینید مثلاً فرض کنید اینکه فلان آهنگ قبل از افطار پخش بشود یا نشود، می‌شود مسئله‌ی اصلی؛ نامه‌نگاری می‌کنند! پیدا است که این دستگاه اختلال پیدا کرده که مسئله‌ی اصلی را از مسئله‌ی فرعی تشخیص نمی‌دهد و یک مسئله‌ی اصلاً بی‌اعتبارِ بی‌اهمّیّت فرعی را به‌عنوان یک مسئله‌ی اصلی، درشت می‌کنند؛ وقتی این‌جوری دستگاه‌های مرکزی اختلال دارند، آن‌وقت اینجا جای همان آتش‌به‌اختیاری است که عرض کردم.

بله ، پس مسئله اصلی چیست؟ اشتغال جوانان، ازدواج جوانان، مسکن جوانان (بازار مسکن از 2 سال پیش بخاطر پایین بودن سود بانکی به ضرر مستأجر بوده و مالکان برای جبران کسری به مستأجر فشار می آورند!)، معیشت خانواده ها، ایجاد آرامش روانی در جامعه و بطور کلی اهم و مهم، هیچ قشری از جامعه با موسیقی، شادی، نشاط و تعالی روح مقابله‌ای ندارند.

کاملاً با نظر جنابعالی موافقم که بیان فرمودید: چرا هنر را سیاسی بازی کرده‌ایم؟

اما وقتی می بینیم طرف اولین فیلمش را با پول شبکه دو ج.ا ساخته و همچنان حقوق‌بگیر صداوسیما است بعد به کارگردان ماجرای نیمروز (روایت کننده جنایت منافقین) می‌گوید حکومتی و از طرف دیگر شاهد این هستیم که سلبریتی‌ها و هنرمندان کشورم در مورد همه مسائل اعم از ایدئولوژیک، استراتژیک و ژئوپلوتیک اظهارنظر می‌نمایند و همه را متهم و دلواپس و …

بگذریم خودشان علیرغم تئوری شما کاملاً علاقه دارند سیاسی بازی کنند؛ خیلی وقتتان را نگیرم چون معتقدم حضرتعالی نماینده همه مردم هستید و احترام به جنابعالی را وظیفه خویش می‌دانم.

راستی فقط یک نکته بعد از سه روز عضویت بیل گیتس (صاحب مایکروسافت) در اینستاگرام تعداد فالوئرش به 184K رسید، هنوز پیام نداده، چطور حضرتعالی به این نتیجه رسیدید که با حدود 170 فالوئر و 7 کامنت در خصوص این موضوع و آن هم در فاصله زمانی چند ساعت، پیام تشکر از محبت مردم را صادر بفرمائید؟! (کار غیرحرفه‌ای در رسانه، این یعنی یک اشکالی در کار است)

فقط ایکاش جنابعالی نطق مخالفت را در مورد وزیر کشور (در خصوص پرونده امام زاده هاشم (ع) ) و یا وزیر راه (خبرهای منطقه را قطعاً مرور می‌کنید که در جاده‌های اصلی و فرعی روزانه چند حادثه رخ می‌دهد) بیان می‌کردید.

و کلام آخر اینکه رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی نشان داد که اصلاح‌طلبان به ویژه لیست امید فقط جهت گرم کردن تنور انتخابات مؤثر است و در روند سیاسی کشور هیچ اثری ندارد!! تکرار می‌کنم هیچ اثری…!!!

والعاقبه للمتقین

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.