ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3997
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۲۲
  • 185 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع شهید مدافع حرم در گرگان‎

تشییع شهید مدافع حرم در گرگان‎

همزمان با سالروز رحلت حضرت زینب كبری (س) پیكر پاك افشین ذورقی از شهدای مدافع حرم، با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی در گرگان تشییع شد. به گزارش ایرنا تشییع پیكر این شهید والامقام روزشنبه از محل معراج شهدا سپاه نینوا در گرگان و با ادای احترام نظامی آغاز […]

همزمان با سالروز رحلت حضرت زینب كبری (س) پیكر پاك افشین ذورقی از شهدای مدافع حرم، با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی در گرگان تشییع شد.

به گزارش ایرنا تشییع پیكر این شهید والامقام روزشنبه از محل معراج شهدا سپاه نینوا در گرگان و با ادای احترام نظامی آغاز و پس از طی مسیر خیابان های پاسداران و شهدا، در گلزار شهیدان واقع در امامزاده عبدالله (ع) این شهر در كنار همرزمان شهیدش به خاك سپرده شد.
نماز بر پیكر پاك این شهید با حضور جمعیت كثیری از اقشار مختلف مردم گرگان و به امامت آیت الله سید كاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان اقامه شد.
همچنین فرزند ارشد شهید ذورقی در این مراسم به مناسبت سالروز رحلت حضرت زینب (س) دقایقی به مداحی در وصف شهدا و این بانوی بزرگوار پرداخت.
شهید افشین ذورقی از نیروهای گلستان و هشتمین شهید مدافع حرم از این استان می باشد كه به تازگی در سوریه به شهادت رسیده است.
پیكر پاك این شهید عصر جمعه وارد گرگان شد و در میدان بسیج این شهر مورد استقبال مردم قرار گرفت و شب گذشته آئین وداع با این شهید والامقام در مسجد زادگاهش روستای سیاهتلو برگزار شد.
از این شهید گرانقدر دو فرزند پسر به یادگار مانده است.
همچنین آئین گرامی داشت سومین روز شهادت این شهید والامقام یكشنبه پنجم اردیبهشت ساعت 9 صبح الی 14 درشبستان امامزاده عبدالله (س)گرگان برگزار می شود.
صادق شیبك نهمین شهید مدافع حرم از گلستان نیز امروز در شهرستان گالیكش واقع در شرق استان با حضور مردم و مسئولان این منطقه تشییع شد.
شهید شیبك اهل سازمان هیئت آباد روستای عرب بوران از توابع بخش مركزی شهرستان گالیكش بوده و دارای یك فرزند 19 ماهه است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن