ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 39977
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۱۷
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
از خانواده شهید مدافع حرم تجلیل شد

از خانواده شهید مدافع حرم تجلیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا یوسفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به همراه اعضای ستاد بزرگداشت دومین کنگره شهدای دانشجوی استان قم و مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی استان قم، با حضور در منزل شهید مدافع حرم، عبدالصالح زارع بهنمیری با خانواده این شهید دیدار و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا یوسفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به همراه اعضای ستاد بزرگداشت دومین کنگره شهدای دانشجوی استان قم و مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی استان قم، با حضور در منزل شهید مدافع حرم، عبدالصالح زارع بهنمیری با خانواده این شهید دیدار و از پدر ومادر شهید تجلیل کرد.
در ابتدای این مراسم دکتر یوسفی گفت: عزت امروز کشور ما تابعی از ایثار، فداکاری و خون پاک شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب اسلامی است؛ امنیت و هستی ما در گروه خون پاک شهدا است.
وی تصریح کرد: اگر صبح تا شام ،همه مردم ما در راه شهدا گام بردارند نیز هنوز نتواسته ایم حق شهدا را ادا کنیم؛ خط سرخ شهادت، میراث ماندگار اولیاالله به ویژه امام حسین(ع) و یاران گرانقدر ایشان در عاشورا است و این فداکاری و ایثار نیز برای حفظ اسلام بود.
در ادامه پدر شهید عبدالصالح زارع بهنمیری با روایت خاطراتی از این شهید والامقام گفت: شهید عبدالصالح، به معنای واقعی کلمه مخلص و باادب بود و این ادب مثال زدنی وی که هیچگاه در حضور والدین خود احساس راحتی نمی کرد و همیشه در حال رعایت ادب بود و همچنین اخلاص عجیبی که در زندگی داشت او را به این مقام رساند.
وی تصریح کرد: این شهید والامقام هیچ گاه منتظر امر کسی برای کار مثمر ثمر نبود و همیشه در ساعات مختلف شبانه روز برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی در تلاش بود و یک لحظه از فکر شهادت در راه خدا غافل نبود و من و مادرش را همیشه به دعای برای شهادتش ترغیب می‎کرد.
پدر شهید زارغ بهنمیری بیان کرد: وی بخاطر خدا و شهادت حتی در لحظات سخت جنگ دل از کودک یک ساله خود کند و حتی حاضر نشد صدای او را بشنود تا مگر پای او از این مجاهدت بایستند و به معنی کامل کلمه خود را وقف خدا کرده بود؛ او خواست و شهید شد، زیرا شهادت با خواست عمل حاصل می‎شود.
وی با اشاره به وصیت شهیدو بیان خاطراتی در خصوص ویژگی های روحی شهید از جمله درک لحظه شهادت شهید از سوی مادر به واسطه ارتباط روحی عجیب نیز گفت: مهمترین توصیه ما به مسئولان آن است که یک لحظه چشم از فرمان و امر رهبری برنگردانید زیرا احزاب و گروه‎ها و افراد می‏روند ولی تکلیف ما اطاعت از امر رهبری است که خیر دنیا وآخرت را برای ما دارد.
در پایان این مراسم نیز دکتر یوسفی با ذکر این مطلب که خاطرات خانواده شهدا از این شهدای گرانقدر بزرگترین درس اخلاق برای همه ما است با اهدای لوحی از صبر و تلاش مجدات و مربیانه این خانواده معظم در پرورش عبدصالح و مجاهد فی سبیل الله تجلیل و تقدیر کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.