ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 39985
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۳۸
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
معرفی ۲۱ اثر درباره شهدای اصناف

معرفی ۲۱ اثر درباره شهدای اصناف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، غلامرضا حسن‌پور، رئیس بسیج اصناف کشور در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن اعلام اینکه ۱۱ هزار نفر از شهدای اصناف در کشور شناسایی شده‌اند، افزود: در همین راستا بانک اطلاعاتی تشکیل شده است و ۲۱ کتاب برای این شهدا منتشر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، غلامرضا حسن‌پور، رئیس بسیج اصناف کشور در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن اعلام اینکه ۱۱ هزار نفر از شهدای اصناف در کشور شناسایی شده‌اند، افزود: در همین راستا بانک اطلاعاتی تشکیل شده است و ۲۱ کتاب برای این شهدا منتشر شد.

وی درباره فرایند نگارش کتاب درباره این شهدا افزود: در گام نخست،‌ یک شهید شاخص در هر استان و در قالب کنگره شهدای اصناف و بازار معرفی شد که دو کار همزمان تهیه مستند و کتاب برای این شهدا صورت گرفت.

حسن‌پور اظهار کرد: به این منظور خاطرات و آثار این شهدا به منظور تالیف کتاب جمع‌آوری شد تا به مرور در قالب کتاب تدوین و منتشر شود. در این باره،‌ ۲۱ کتاب از هفته بسیج سال گذشته تاکنون منتشر شده است که اکثر آنها به استان‌های مختلف کشور مربوط می‌شوند.

وی ادامه داد: در میان این شهدا هم شهدای ترور دیده می‌شوند و هم شهدایی که در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسیده‌اند. برخی از این شهدا نیز در دوران دفاع مقدس به فیض شهادت نائل شدند. این کتاب‌ها در استان‌ها توزیع شده است.

به گفته حسن‌پور، معرفی ۲۱ کتاب منتشر شده درباره شهدای اصناف که به کوشش استان‌های مختلف نوشته و منتشر شده است، طی هفته بزرگداشت شهدای بسیج انجام می‌شود.

فرزند آتاکیش، دیده‌بان سبلان، زیبای خفته،‌ پرپروک، از تبار حبیب، خرده روایت‌هایی از زندگی معمولی،‌ ۱۳ سال با مجنون، کاک طاهر،‌ عزیز، راسته مسجدی، پیغمبر روستا، بی خداحافظی برگرد،‌ دیدار با اسلامی‌نسب،‌ رجز یک پیشمرگ،‌ سرباز کوی طالقانی، تویی که نمی‌شناختمت، قطره‌ای از دریا،‌ از جنس لاجورد،‌ ذبیح‌ روح‌الله،‌ سیمای یک مرد انقلابی و پنجه در پنجه رئیس جمهور عناوین این کتاب‌هاست.

این کتاب‌ها به کوشش بسیج اصناف استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، سمنان، کرمان، کرمانشاه،‌هرمزگان، گلستان،‌ لرستان، مرکزی، ایلام،‌ تهران، فارس و کردستان منتشر شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.