ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 39991
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۴۹
  • 127 بازدید
  • ارسال توسط :
درخت علم و دانش محرومان دشت مهرانی با خون شهید عسکرانی آبیاری می شود + عکس

درخت علم و دانش محرومان دشت مهرانی با خون شهید عسکرانی آبیاری می شود + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، کلنگ مدرسه دو کلاسه  شهید محسن کاظمی عسکرانی روز گذشته با حضور امام جمعه،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و رئیس آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب در روستای محروم دشت مهران بر زمین زده شد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، کلنگ مدرسه دو کلاسه  شهید محسن کاظمی عسکرانی روز گذشته با حضور امام جمعه،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و رئیس آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب در روستای محروم دشت مهران بر زمین زده شد.


خانواده شهید محسن عسکرانی با احداث و ساخت مدرسه ای به نام شهید در شهرستان رودبارجنوب باردیگر پرچم بلند شهداء را برافراشته کردند تا شهیدی که در راه حفظ انقلاب و اسلام خون خود را مطهر گردانید این بار در راه کسب علم و فرهنگ گام بردارد.

شهدا زنده اند و همواره به میهن اسلامی خدمت می کنند
اگر چه شهداء در 8 سال دفاع مقدس ایثار و شجاعت را نثار میهن اسلامی کرد اما امروزه خانواده  همان شهید با احداث و ساخت مدرسه در گوشه ای دیگر از کشور فرهنگ ایثار و بخشش را زنده کردند.

مدرسه ابتدایی شهید محسن کاظمی عسکرانی به همت والدین این شهید و  با اعتباری بالغ بر سیصد میلیون ریال در روستای دشت مهران شهرستان رودبارجنوب ساخته می شود.

این خانواده انگیزه خود از ساخت این مدرسه را ارزش عنصر دانش و آگاهی اعلام نمودند و افزودند: اگر دانش آموزان بتوانند در سنگر مقدس علم و دانش به کشور و جامعه خدمت کنند،‌ ارزش های ناب انقلاب اسلامی محفوظ خواهد ماند.

هنوز در شهرستان رودبار جنوب دانش آموزانی هستند که بر روی زمین می نشینند و در کپر ها درس می خوانند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.