ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 39997
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۴۹
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
اختصاص بودجه ارتقای شاخص‌های توسعه اقتصادی به استان یزد/ 85 درصد یزدی‌ها شهرنشین هستند

اختصاص بودجه ارتقای شاخص‌های توسعه اقتصادی به استان یزد/ 85 درصد یزدی‌ها شهرنشین هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  یزدندا؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در نشست خبری نیزان بودجه مصوب استان را در سال 96، هزار و 371 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: سال 95 میزان مصوب بودجه هزار و 254 […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  یزدندا؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در نشست خبری نیزان بودجه مصوب استان را در سال 96، هزار و 371 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: سال 95 میزان مصوب بودجه هزار و 254 میلیارد تومان و میزان درآمد استان هزار و 272 میلیارد تومان بوده است.

حمیدرضا نصیری زاده اظهار کرد: 95 درصد منابع مالی استان یزد مالیاتی و 5 درصد از منابع دیگر تامین می‌شود که از 95 درصد منابع مالیاتی 43 درصد مربوط به اشخاص حقوقی غیر دولتی است.

وی افزود: در سال 95 میزان 160 میلیارد تومان هزینه‌های جاری استان یزد بوده و در سال 96، 190 میلیارد هزینه جاری به 23 دستگاه استان تعلق گرفته است.

نصیری زاده اذعان کرد: بودجه ملی اختصاص یافته به عمران استان در سال 95، 67 میلیارد تومان مصوب شد که 66 میلیارد و 700 میلیون تومان آن تخصیص یافته است و در سال 96 میزان بودجه ملی برای عمران استان 85 میلیارد تومان مصوب شده است.

وی ادامه داد: سهم 2 درصدی استان از بودجه نفت در سال ،95 16 میلیارد تومان بود که 100 درصد این بودجه تخصیص یافت و برای سال 96 بودجه نفت 48 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که این بودجه در مناطق محروم استفاده می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از اختصاص 62 میلیارد و چهارصد میلیون تومان بودجه ارتقاء شاخص‌های توسعه اقتصادی به منظور ارتقاء و کمک به تولید و اشتغال استان خبر داد.

نتایج سرشماری سال 95

نصیری زاده همچنین در این نشست گزارشی آماری استان را بر اساس سرشماری سال 95 اعلام کرد.

وی گفت: جمعیت استان یزد بر اساس سرشماری سال 95، به 1 میلیون و 138 هزار و 533 نفر رسیده است و جمعیت استان یزد از لحاظ جمعیتی استان بیست و چهارم کشور است که حدود 1 درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد اذعان کرد: نرخ رشد جمعیت استان یزد در سال‌های 90 تا 95 ا/24 درصد افزایش یافته است.

نصیری‌زاده عنوان کرد: 51 درصد جمعیت استان مردان و 49 درصد از جمعیت را زنان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: 85 درصد یزدی‌شهر نشین و 15 درصد روستا نشین هستند.

نصیری‌زاده بابیان‌اینکه نرخ رشد جمعیت استان یزد 2/53 درصد است عنوان کرد: بیشترین جمعیت استان به ترتیب در شهرهای یزد، میبد و اردکان و کمترین جمعیت را بهاباد دارد و نرخ رشد جمعیت در تفت منفی است.

وی گفت: بر اساس سرشماری سال 95، حدود 55 هزار تبعه افغان در استان یزد زندگی می‌کنند.

نصیری‌زاده اذعان کرد: آمار کامل سرشماری در سایت سازمان مدیریت قرار دارد.

برگزاری جشنواره شهید رجایی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد همچنین از برگزاری جشنواره شهید رجایی روز پنجشنبه در سالن شهید عباس پور برق منطقه ای به منظور تجلیل از برترین‌های دستگاه‌های اجرایی استان یزد خبر داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.