ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 40009
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۵۶
  • 374 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی مسلم ابن عقیل امام سیدعلی است/او رسالت مظلومیت تشیع را به جهانیان نشان داد/ مملکت جای افرادی با افکار متعفن نیست

شهید حججی مسلم ابن عقیل امام سیدعلی است/او رسالت مظلومیت تشیع را به جهانیان نشان داد/ مملکت جای افرادی با افکار متعفن نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  خبرنگار آوای سیدجمال؛ سالها از دوران دفاع مقدس می‌گذرد، اما هنوز شهدای گمنام به خاک سپرده می‌شوند، هنوز حس شهادت و شهادت‌طلبی در جوانان و حتی نوجوانان مسلمان وجود دارد و البته هنوز دشمنان اسلام کفار و نیروهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  خبرنگار آوای سیدجمال؛ سالها از دوران دفاع مقدس می‌گذرد، اما هنوز شهدای گمنام به خاک سپرده می‌شوند، هنوز حس شهادت و شهادت‌طلبی در جوانان و حتی نوجوانان مسلمان وجود دارد و البته هنوز دشمنان اسلام کفار و نیروهای تکفیری چشمان شوم و شرارت‌آمیزشان به دنیا باز است و موقعیت‌های زیادی را به وجود می‌آورند تا مسلمانان افتخارآفرینی کنند و جان‌برکف، خود را به کوری چشم حسودان به  درجه رفیع شهادت نائل کنند.

تمامی آن‌ها که رفتند و جان سپردند روحیه‌ی استکبارستیزی در وجودشان نهادینه شده بود گویی معلمی در خود پرورانده بودند تا به آن‌ها یاد دهد تا لحظه جان استکبارستیز باشند.

آنجا که نوجوانان رزمنده نقش مهمی را در جبهه و جنگ داشته‌اند و یکی از هزاران نوجوان استکبارستیز محمدرسول رضایی بود که به‌صراحت در وصیت‌نامه خود به استکبارستیز بودن خود اشاره می‌کند و می‌گوید: در تشییع‌جنازه‌ام پرچم امریکا را آتش بزنید تا همه بدانند من استکبارستیزم.

به‌راستی چه کسی به این نوجوان 13 ساله آموخته بود که استکبارستیز باشد؟ حال که 38 سال از انقلاب و دوران تلخ و شیرین دفاع مقدس می‌گذرد، بازهم در این روزها خبر شهادت می‌شنویم که خیلی از این خبرها دل و روحیه آدمی را خدشه‌دار می‌کند.

بااینکه خبر شهادت شهدای مدافع حرم لحظه‌ی تلخ از دست دادن‌هاست اما لحظات شهادت امام حسین را برایمان تداعی می‌کند و از این بابت حس خوشی است که تمام شهدای بعد از امام مظلوممان حسین(ع) ادامه‌دهنده‌ی راه آن عزیز هستند و روحیه‌ی استکبارستیزی را تا لحظه جان دنبال کردند. این حال‌وروز که ازنظر شهدا حال خوش بوده و هست را به دیگران آموزش و انتقال می‌دادند.

دیده و شنیده‌ایم که داعش و نیروهای تکفیری دشمن باب شده‌ی این روزها هستند که زن و مرد پیر و جوان را به‌طور فجیحانه ای می‌کشند.

 ایران کشور مسلمان‌زاده‌ی ما شهدای مدافع حرم کم نداده است که اگر به یکی از آن‌ها را اشاره‌کنیم، آن شهید محسن حججی است که به‌طور فجیحی سر از تن او جدا کردند.

شهید حججی که 25 سال بیشتر نداشته و با هزاران آمال و آرزو برای فرزند در راهش  دل به دریا زد و مدافع حریم و حرمت‌ها شد، به‌قدری دل‌پاک و خالصانه پابه‌رکاب گذاشت که همچون امام حسین(ع) که بی‌رحمانه در صحرای کربلا سر ز تن او جدا کردند به درجه شهادت رسید و نظیر امام حسین سردار بی‌سر شد.

کم نبوده و نیستند شهدای جان‌برکف که بی‌منت برای اعتقادات و وطن خود جان‌فشانی‌ها کردند که خون پاکشان فدای لحظه لحظه آرامش در کشور عزیزمان می‌کنند؛

و اما بحث از شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی که به میان آمد، گفت‌وگویی را با سردار عبدالفتاح اهوازیان یکی از فرماندهان قرارگاه به‌کلی سری نصرت در زمینه انگیزه بخشی آنان به مقاومت در برابر استکبار  داشتیم.

سردار عبدالفتاح اهوازیان به شاخص بودن شهدای مدافع حرم به‌خصوص شهید محسن حججی اشاره کرد و گفت: شهید حججی شرایط زندگی‌اش بسیار ویژه بوده؛ کماکان شنیدیم که همسرش می‌گفت مهریه من 124 صلوات و حفظ کل قران کریم بوده و ایشان وقتی به شهادت رسید 20 جز آن را حفظ بوده است.

وی به سلفی برخی از نمایندگان مجلس باخانم موگرینی اشاره‌ای کرد و گفت: این سلفی ذلت آفرین سفلی بود که مجلسی‌ها با روباه پیر داشتند و متأسفانه تمام اصول را زیر پا گذاشته و این کار آن‌ها به این معنا بود که به هیچ اصول پایبند نیستند و حرمت شهدا را زیر پا گذاشتند و آنجا بود که آبرو و شرف ابران به حراج گذاشته شد.

این فرمانده قرارگاه به‌کلی سری نصرت اذعان داشت: دفاع جانانه و مظلومیت شهید حججی کار آن‌ها را آب کشید و هم روکش جدیدی روی وجه شرف انقلاب اسلامی کشید، بعد از مجلسی‌ها که بگوید ما سربازان ولایت اصولمان با این‌گونه افراد سلفی بگیر سازگاری ندارد.

وی گفت: چیزی که احساسات ما را جریحه‌دار کرد، حرف‌های نماینده دوره ششم بود که اظهار کرد بچه‌های مردم را به اسم سوریه گمراه کردید، حتماً این‌گونه افراد ستون پنجم غربی‌ها هستند که این‌طور سنگ به سینه می‌زنند. اصولی که آن‌ها دارند اصول ترسوهاست و با اصل انقلاب سازگاری ندارد و نوعی لیبرال است که اسلام دولتی را ترویج می‌دهد نه دولت اسلامی را؛ یعنی منظورشان این است که لازم نیست اسلام به ما بگوید چکار بکن و چه نکن!

اهوازیان با اشاره به اینکه امام(ره) در وصیت‌نامه خود گفته‌اند که دفاع از مسلمین نه جغرافیا می‌شناسد نه مرد، بلکه باید پایداری کرد، ادامه داد: وقتی دواعش به مجلس حمله کردند که متأسفانه لکه ننگی بر چهره امنیت ما البته تا حدی بر جا گذاشت اما مردم دیدند که چطور بی‌گناه و بی‌رحمانه مردم را می‌کشند. به دلیل کفران نعمت این قبیل افراد و عوام حمایت از جبهه مقاومت کفران نعمت شد و دواعش وارد کشور شدند که از آسیب‌های آن مردم ناراحت شدند.

وی گفت: وقتی سپاه به مقر داعش موشک پرتاب کرد، مجلس ایران به‌پاس تشکرنامه‌ای را نوشتند که 120 نفر آن را امضا نکرد و این یعنی چه؟ چرا موضع خود را واضح نمی‌گویند؟

این فرمانده قرارگاه به‌کلی سری نصرت بابیان اینکه امروز باهمت جبهه مقاومت 90 درصد سوریه آزادشده و 58 درصد از خاک عراق دست داعش بود اما الان کمتر از 2درصد است، افزود: این‌ها نتیجه بازتاب و بازخورد شهادت‌ها و رزمندگی‌هاست.

وی در پایان سخنانش گفت: بنا به فرموده رهبرمان به دنبال کرامت اسلام و ایران هستیم و اگر کسی دل خانواده شهدا را بشکند، شک نکنید ما خادمین شهدا گردنشان را خواهیم زد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.