ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 40021
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۰۹
  • 144 بازدید
  • ارسال توسط :

شهید حججی نمونه کارکرد مسجد در تربیت نیروی انقلابی بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام علی متین، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، عصر دیروز سه‌شنبه 31 مردادماه در مراسم گرامیداشت روز جهانی مسجد که در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان برگزار شد، اظهار کرد: روز جهانی مسجد در برابر به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام علی متین، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، عصر دیروز سه‌شنبه 31 مردادماه در مراسم گرامیداشت روز جهانی مسجد که در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان برگزار شد، اظهار کرد: روز جهانی مسجد در برابر به آتش زدن مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌ها نامگذاری شده است.

حجت‌الاسلام متین با اشاره به اینکه مسجد باید انقلابی باشد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغاز و با مساجد نیز پشتیبانی در دفاع مقدس صورت گرفت و اگر از مساجد به درستی نگهداری شود هویت انقلاب را حفظ کرده‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اهمیت نقش مساجد در تربیت نیروهای انقلابی، گفت: شهید حججی نمونه بارزی از خروجی مساجد است، جوانی از نسل دهه هفتاد و به این معنی بود که بعد از دفاع مقدس توان تربیت انسان‌های انقلابی در این کشور به همت مساجد وجود دارد.

حجت‌الاسلام متین با تاکید بر اینکه امامان جماعت مساجد و مبلغان دینی باید ارزش واقعی مساجد را به زیبایی برای مردم تبیین کنند، گفت: یکی از مشکلات ما آشنایی کمتر با ارزش‌ها و امور دینی است.

توجه به زمینه جذب جوانان در مساجد

همچنین در ادامه این مراسم مرتضی صفری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار کرد: مساجد باید به اصالت اجتماعی سال‌های خوب و گذشته خود بازگشته و نباید از این مهم غفلت کرد زیرا با تحقق این مساله دشمن در تحقق اهداف خود ناکام خواهد ماند.

صفری با اشاره به اینکه امروز اسلام به ویژه اسلام ناب محمدی در خطر است، تصریح کرد: دشمن با جنگ نرم و پروژه نفوذ در صدد به خطر انداختن اسلام ناب محمدی است و همه در این زمینه مسئول هستیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان تاکید کرد: باید دید چرا مساجد امروز از جوانان خالی شده است این در حالی است که جوانان یکی از اهداف مهم دشمن در عرصه جنگ نرم هستند.

صفری با بیان اینکه سازمان اوقاف باید در ترکیب هیأت امنای مساجد از جوانان نیز استفاده کند، گفت: ترکیب جوانان و با تجربه‌ها برای مساجد موثر خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.