ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 40082
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۱۰
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
انگلیس احتمالا هواپیمای جاسوسی به افغانستان می‌فرستد، سرباز نه

انگلیس احتمالا هواپیمای جاسوسی به افغانستان می‌فرستد، سرباز نه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته دیلی میل، پس از اعلام رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اعزام چهار هزار سرباز به افغانستان، ترزا می، نخست وزیر انگلیس از سوی دونالد ترامپ، برای اعزام سرباز به این کشور جنگ زده تحت فشار قرار گرفته است. با این حال مقامات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته دیلی میل، پس از اعلام رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اعزام چهار هزار سرباز به افغانستان، ترزا می، نخست وزیر انگلیس از سوی دونالد ترامپ، برای اعزام سرباز به این کشور جنگ زده تحت فشار قرار گرفته است.

با این حال مقامات ارشد وزارت دفاع انگلیس اعلام کردند: هنوز هیچ درخواستی از سوی واشنگتن دریافت نکرده‌اند اما وزرای دفاع دو کشور در حال بررسی هستند که چه قابلیت‌هایی می‌تواند پیشنهاد داده شود.

مایکل فالون، وزیر دفاع انگلیس گفت: حملات تروریستی اخیر در اروپا بار دیگر، اهمیت ماموریت انگلیس در منطقه را یادآور شد.

وی ادامه داد: در حالی که نیروهای ویژه امنیتی عراق در تلعفر و همچنین نیروهای دموکراتیک سوریه برای آزادی رقه تلاش می‌کنند، جنگنده‌های انگلیسی نیز در ماموریت هوایی خود از آنها پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر داعش بیش از 70 درصد از سرزمین خود را در عراق و سوریه از دست داده است.

بیش از دو سال است که جنگنده‌ها و پهپادهای انگلیسی اقدامات خود را علیه داعش در عراق و سوریه آغاز کرده‌اند.

صدها حمله هوایی در طول این مدت انجام گرفته است و نیروهای انگلیسی نقش کلیدی در کمک به سربازان عراقی در مبارزه با داعش در عملیات آزادسازی موصل داشته‌اند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.