ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 40111
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
بزرگداشت شهیدان اندرزگو، عراقی و لاجوردی برگزار می شود

بزرگداشت شهیدان اندرزگو، عراقی و لاجوردی برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق به نقل از ایکنا، سازمان بسیج اصناف به منظور بزرگداشت شهدای این قشر، برنامه‌های هر یک از روزهای آینده را با تکریم شهیدان سیدعلی اندرزگو، مهدی عراقی و اسدالله لاجوردی برگزار می‌کند. همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق به نقل از ایکنا، سازمان بسیج اصناف به منظور بزرگداشت شهدای این قشر، برنامه‌های هر یک از روزهای آینده را با تکریم شهیدان سیدعلی اندرزگو، مهدی عراقی و اسدالله لاجوردی برگزار می‌کند.

همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و امام علی(ع)، سازمان بسیج اصناف کشور در راستای بزرگداشت این مناسبت که با سالروز شهادت اسدالله لاجوردی همزمان شده است، این روز را با نام بسیج اصناف، بازاریان، تجار و اقتصاد مقاومتی نامگذاری کرده است.

در همین راستا صحبت درباره فعالیت‌های مختلف فعالان اقتصادی و راه‌اندازی بسیج در اتاق‌های بازرگانی و اصناف یکی از فعالیت‌هایی است که به این مناسبت انجام می‌شود. همچنین فردا،‌ دوم شهریورماه با نام بسیج اصناف و نقش خواهران در بازار نامگذاری شده است که همزمان با سالروز شهادت شهید سیدعلی اندرزگو بوده و مسئولان بسیج اصناف طی نشستی با بانوان شاغل در بازار،‌ به بررسی فرصت‌ها و آسیب‌ها و اجرای طرح تکریم حجاب و عفاف در بازار می‌پردازند.

مسئول این سازمان در روز جمعه، سوم شهریورماه نیز در نماز جمعه حضور می‌یابد و در سخنرانی پیش از خطبه‌ها درباره ‌رسیدگی و سرکشی به محرومان سخن خواهد گفت. این روز به نام بسیج اصناف وحدت و همدلی نامگذاری شده است.

در آخرین روز از هفته بزرگداشت شهدای اصناف نیز که همزمان با سالروز شهادت مهدی عراقی است و به نام روز بسیج اصناف، جوانان و فرهنگ ایثار و شهادت نامگذاری شده،‌ ضمن برپایی مراسم ویژه این روز در سراسر کشور، اختتامیه اصلی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.