ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 40131
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
  • 851 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری یادواره شهیدصفدر ابولی در روستای سرآسیاب لنده+تصاویر

برگزاری یادواره شهیدصفدر ابولی در روستای سرآسیاب لنده+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دویمن یادواره آبروی محله با محوریت شهید والامقام صفدر ابولی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه لنده، بخشدار مرکزی لنده و خانواده های معظم شهدا و مردم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دویمن یادواره آبروی محله با محوریت شهید والامقام صفدر ابولی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه لنده، بخشدار مرکزی لنده و خانواده های معظم شهدا و مردم ولایت مدار شهرستان لنده در روستای سرآسیاب ببرگزارشد.

در این یادوراه علاوه بر پخش کلیپی از شهید ابولی قسمت های از زندگی نامه شهید مدافع حرم محسن حججی نیز به پخش شد.

در ادامه این برنامه کرمی از همرزمان شهید ابولی به بیان خاطراتی از شهید ابولی و شهید بازگیر به نقش معنویت و حفظ حجاب از منظر شهدا پرداخت.

حجت الاسلام سید امین خسرونژاد از روحانیون مبلغ و ذاکران اهل بیت(ع) ضمن بیان قسمتی از رشادت های سرداران شهید برونسی، شیرودی و تنی چند از شهدا به مدح و ذکر اهل بیت و شهدا پرداخت.

در پایان این مراسم نیز خانواده شهید صفدر ابولی از فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه لنده و همه کسانی که در این مراسم حضور داشتند قدردانی کردند.

 

                                             

گفتنی است که شهید صفدر ابولی در تاریخ 3مردادماه1362 در ارتفاعات حاج عمران -پیرانشهر به درجه رفع شهادت نائل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.