ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 40161
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :

آزادسازی چند منطقه دیگر در تلعفر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز به نقل از تسنیم ، عبدالامیر رشیدیارالله فرماندهی عملیات آزادسازی تلعفر گفت که نیرروهای پلیس فدرال و داوطلب مردمی عراق در ادامه پیشروی‌های خود روستای ملاجاسم را آزاد کرده و وارد محله الکفاح الشمالی در شمال غرب تلعفر شدند. نیروهای مبارزه با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز به نقل از تسنیم ، عبدالامیر رشیدیارالله فرماندهی عملیات آزادسازی تلعفر گفت که نیرروهای پلیس فدرال و داوطلب مردمی عراق در ادامه پیشروی‌های خود روستای ملاجاسم را آزاد کرده و وارد محله الکفاح الشمالی در شمال غرب تلعفر شدند.

نیروهای مبارزه با تروریسم عراق همچنین بعد از وارد ساختن خسارات سنگین به تروریست‌های داعشی، محله الکفاح الجنوبی در شهر تلعفر را از لوث آن‌ها آزاد کردند.

نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی عراق در ادامه پیشروی‌های خود به ورودی‌های ناحیه المحلبیه در شرق تلعفر رسیدند.

عملیات آزادسازی تلعفر بامداد یکشنبه با مشارکت تمام یگان‌های امنیتی عراق و نیروهای داوطلب مردمی این کشور آغاز شد و نیروهای عراقی از ان زمان تاکنون ده‌ها روستا و منطقه را از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کردند.

شهر تلعفر که از سال 2014 میلادی در اشغال گروه تروریستی داعش است، 65 کیلومتر با مرکز موصل فاصله دارد. این شهر پایگاه مهم داعش و راهی برای عبور تروریست‌ها از سوریه به موصل و بالعکس است و از این مسیر همه کمک‌های لجستیک برای داعش فرستاده می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.