ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 40163
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
توصیف خصوصیات سردار قاسم سلیمانی توسط فعال رسانه ای

توصیف خصوصیات سردار قاسم سلیمانی توسط فعال رسانه ای

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی محمدی جوانیکه بسیاری او را با عنوان کارشناس و تحلیلگر راهبردی سیاست خارجی و سیاست داخلی می‌شناسند عکسی از خود در کنار سردار حاج قاسم سلیمانی را در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد و از […]

ويژگي‌هاي اخلاقي حاج قاسم سليماني به روايت فعال رسانه ایبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی محمدی جوانیکه بسیاری او را با عنوان کارشناس و تحلیلگر راهبردی سیاست خارجی و سیاست داخلی می‌شناسند عکسی از خود در کنار سردار حاج قاسم سلیمانی را در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد و از خصوصیات ایشان گفت.

گفتنی است؛ محمدی  از روزنامه نگاران و فعالان رسانه‌ای کشور است و با قلمی راهبردی مسایل کلان کشور را برای عموم جامعه بیان می کند.

وی در فضای مجازی هم فعال بوده و به عنوان نمونه کانال تگرامی وی که بخشی از تحلیل های خود نسبت به مسایل مختلف را در آن منتشر می‌کند، بیش از ۳۱ هزار دنبال کننده دارد.

مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت:

“حاج قاسم سلیمانی برای نسل ما خلاصه همه خوبی هاست. شجاع، چنانکه دشمن به آن، از دوست معترف تر است. تیزبین و عمیق، آنگونه که پیچیده ترین طراحی های دشمن پیش تدبیر او و یارانش رنگ باخته است. مهربان، چون پدری که به فرزندان خود عشق می ورزد، و سرباز، برای آقایی که او را شهید زنده خوانده است. دعا کنیم دعایمان کند.”

 

ويژگی های اخلاقی حاج قاسم سليمانی به روايت فعال رسانه ای 

ويژگی های اخلاقی حاج قاسم سليمانی به روايت فعال رسانه ای 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.