ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 40194
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
سازمان بسیج ادارت به عنوان بازوی محکمی در کنار مدیران باشد/ به گفته رهبر انقلاب علمای همدان در دفاع مقدس مأمنی برای درس اخلاق رزمندگان بودند

سازمان بسیج ادارت به عنوان بازوی محکمی در کنار مدیران باشد/ به گفته رهبر انقلاب علمای همدان در دفاع مقدس مأمنی برای درس اخلاق رزمندگان بودند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز بسیج کارمندان اظهار داشت: از خداوند می‌خواهیم به برکت روح شهیدان رجایی و باهنر دولت اسلامی را تشکیل و در راستای تمدن اسلامی قدم برداریم. وی ضمن گرامیداشت یاد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز بسیج کارمندان اظهار داشت: از خداوند می‌خواهیم به برکت روح شهیدان رجایی و باهنر دولت اسلامی را تشکیل و در راستای تمدن اسلامی قدم برداریم.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای کارمند همدان گفت: شهید صنعتی از مدیران کل استان و شهید پورمیدانی که متولد کربلا بود و در استان همدان در لشکر انصار خدمت نمود از جمله شهدای شاخص کارمند استان همدان هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: شهید صنعتی وقتی به جبهه آمد اصرار فرماندهان بر عقب ماندن ایشان بود تا کار پشتیبانی گردان را انجام دهد اما ایشان علاقه زیادی داشت تا همانند یک نیروی عادی در کنار بقیه اعضا باشد و با این اصرار به منطقه عملیاتی رفت.

سردار مجیدی با ذکر ویژگی‌های این شهید گرانقدر بیان کرد: شهید صنعتی انسان با اخلاق و تلاشگری بود که به عنوان نیروی تک تیرانداز جلو رفت و در عملیات والفجر هشت نیز به شهادت رسید.

وی همچنین با اشاره به رشادت‌های شهید پورمیدانی تصریح کرد: این شهید والامقام به زبان‌های دیگر نیز مسلط بود و برای رزمندگان کلاس‌های زبان از جمله زبان انگلیسی می‌گذاشت و در کنار آن به آموزش قرآن و احکام به رزمندگان می‌پرداخت که مشتاقان زیادی هم در کلاس ایشان شرکت می‌کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) اظهار داشت: بچه‌های گردان، خاطرات با شهید چیت‌سازیان را فراموش نمی‌کنند چرا که او دست از تلاش و کوشش بر نمی‌داشت و امروز مدیران با الگو گرفتن از این شهدا نباید تلاش مجدانه را فراموش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار دو روز گذشته جمعی از مسئولان همدان و خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این جلسه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند وقتی می‌خواهید شهدا را معرفی کنید در اصل می‌خواهید شهر خود را معرفی کنید.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: مقام معظم رهبری از علمای همدان نام بردند و فرمودند علمای همدان مأمنی برای درس اخلاق رزمندگان بودند و قبل از اعزام به منطقه از درس آنها استفاده می‌کردند.

سردار مجیدی عنوان کرد: امروز باید از روح بلند و بزرگوار علما استفاده کنیم تا با تعاملات در استان جلوتر رفته و در مسائل اقتصادی و رفع بیکاری موفق شویم.

وی با بیان اینکه دولت و وزرا مشخص شدند و چهار سال باید تلاش کنیم تا مشکلات رفع شود اظهار داشت: سازمان بسیج ادارات می‌تواند به عنوان یک بازوی محکم در کنار مدیران باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.