ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 40196
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
روایت جنایت‌های داعش برای نسل‌های آینده ضروری است

روایت جنایت‌های داعش برای نسل‌های آینده ضروری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بیست و دومین دوره تداوم راویان فتح دفاع مقدس سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین که در معراج الشهداء برگزار شد، اظهار کرد: ذکر جمله «و لعن دائم علی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بیست و دومین دوره تداوم راویان فتح دفاع مقدس سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین که در معراج الشهداء برگزار شد، اظهار کرد: ذکر جمله «و لعن دائم علی اعدائهم اجمعین»، به این خاطر است که ظلم و جنایت‌هایی نظیر ظلم‌ها و جنایت‌هایی که توسط تکفیری‌ها در سوریه و عراق رخ می‌دهد همچنان ادامه دارد و دشمن هنوز شمشیر و خنجرش را قلاف نکرده و محکم ایستاده است. 

وی با بیان اینکه همیشه صف کفر و ایمان در مقابل یکدیگر قرار دارند، افزود: نمی‌توان مسئله دشمن را نادیده گرفت. مسئله دشمن در قرآن به صورت جدی دیده شده است و یک مسئله حاشیه‌ای و معمولی به حساب نمی‌آید. 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به فداکاری‌هایی که رزمندگان و مدافعان حرم در دفاع از حریم اسلام انجام می‌دهند، اشاره و خاطرنشان کرد: بسیاری از کسانی که امروز در سوریه مشغول مبارزه با تکفیری‌ها هستند، در دوران بازنشستگی قرار دارند و حضور آن‌ها در حمایت از مسلمان‌ها و مردم مظلوم کشورهای منطقه اجر و مزد آن‌ها را دو چندان کرده است. 

امام جمعه قزوین گفت: آثار و نتایج رشادت‌های رزمندگان اسلام در سوریه بسیار چشم‌گیر است و هر روز شاهد موفقیت‌های بیشتری در جبهه مقاومت هستیم. 

وی با تأکید بر ثبت جنایت‌های داعش و گروه‌های تروریستی و تکفیری، تأکید کرد: همانگونه که راویان جنایت‌های بعثی‌ها را در جنگ با ایران رویات می‌کنند، جنایت‌های داعشی‌ها نیز باید برای نسل‌های بعد روایت شود. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.