ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 40200
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
داعشی‌ها چند سرباز ارتش لیبی را سر بُریدند

داعشی‌ها چند سرباز ارتش لیبی را سر بُریدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صبح امروز چهارشنبه یک ایست بازرسی نظامی معروف به «بوابه الفقهاء» واقع در 100 کیلومتری جنوب الجفره هدف حمله از سوی عناصر داعش قرار گرفت که در نتیجه آن تعدادی از سربازان لیبی کشته شدند و داعشی‌ها سر تعدادی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صبح امروز چهارشنبه یک ایست بازرسی نظامی معروف به «بوابه الفقهاء» واقع در 100 کیلومتری جنوب الجفره هدف حمله از سوی عناصر داعش قرار گرفت که در نتیجه آن تعدادی از سربازان لیبی کشته شدند و داعشی‌ها سر تعدادی از آنها را بُریدند.

سرهنگ «أحمد المسماری» سخنگوی ارتش لیبی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت که داعشی‌ها در این حمله سر 9 سرباز و 2 غیرنظامی را بُریده‌اند.

طبق گزارش شبکه روسیا‌الیوم، «اسماعیل الشریف» عضو مجلس نمایندگان لیبی از منطقه الجفره گفت که عناصر باقی‌مانده داعش این حمله را انجام داده‌اند.

وی اظهار داشت که داعشی‌ها در ساعات اولیه صبح امروز به ایست بازرسی بوابه الفقهاء واقع در جاده مواصلاتی سوکنه و سبها حمله کرده‌اند.

الشریف اظهار داشت که داعشی‌ها تمامی تجهیزات نظامی حاضر در این مکان را آتش کشیده و 12 سرباز را به قتل رسانده و یک نفر دیگر را زخمی کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.