ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 40239
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
  • 146 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم تامین کننده امنیت نظام مقدس اسلامی هستند/ مراسم بزرگداشت شهید همایون اصغری در تیران برگزار می شود

مدافعان حرم تامین کننده امنیت نظام مقدس اسلامی هستند/ مراسم بزرگداشت شهید همایون اصغری در تیران برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسفیر تیران و کرون؛ رئیس بنیاد شهید تیران و کرون با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: مدافعان حریم اهل بیت با خون مطهرشان از دستیابی دشمنان به مقاصد شوم خود برای نابودی اسلام جلوگیری کرده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسفیر تیران و کرون؛ رئیس بنیاد شهید تیران و کرون با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: مدافعان حریم اهل بیت با خون مطهرشان از دستیابی دشمنان به مقاصد شوم خود برای نابودی اسلام جلوگیری کرده و موجب تقویت وحدت و انسجام مردم و نظام می شوند.

مهرداد حسن پور با بیان اینکه مدافعان حرم تامین کننده امنیت نظام مقدس اسلامی هستند، گفت: مدافعان حرم با نبرد با گروهک تروریستی داعش از پیش روی آن ها در کشورهای اسلامی و جسارت به حرم مطهر خاندان اهل بیت به خصوص حرم حضرت زینب کبری و حضرت رقیه سلام الله علیها جلوگیری می کنند.

وی افزود: حضور نیروهای تیپ فاطمیون از کشور افغانستان بسیار موثر بوده و عملیات‌های موفقیت‌آمیزی از سوی این مدافعان صورت گرفته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تیران و کرون ضمن تبریک و تسلیت شهادت همایون اصغری از تیپ فاطمیون که ساکن شهر تیران بود، تصریح کرد: این شهید همرزم شهید حججی، با دلاورمردی خود افتخاری را برای خانواده خویش و مردم شهرستان تیران و کرون رقم زد و پیکر پاکش عصر روز چهارشنبه بر روی دستان مردم شهرستان تشییع خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در این مراسم تشییع، نشان از قدرشناسی مردم شهیدپرور و ولایت مدار تیران و کرون خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مراسم گرامیداشت این شهید بزرگوار از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در مسجد سید الشهدای تیران برگزار می شود که از عموم مردم دعوت می شود در این مراسم معنوی حضور بهم رسانند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.