ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 40246
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
ایجاد تفرقه خون شهدا را پایمال می کند

ایجاد تفرقه خون شهدا را پایمال می کند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار سرتیپ پاسدار ‘ قاسم قریشی امروز در یادواره شهدای گمنام و دوازدهمین سالروز برگزاری کنگره سرداران و 450 شهید شهرستان تیران و کرون افزود: مدافعان حرم و نیروهای مسلح برای حفظ منافع کشور و مقابله با دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه جهاد حاضر […]

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار سرتیپ پاسدار ‘ قاسم قریشی امروز در یادواره شهدای گمنام و دوازدهمین سالروز برگزاری کنگره سرداران و 450 شهید شهرستان تیران و کرون افزود: مدافعان حرم و نیروهای مسلح برای حفظ منافع کشور و مقابله با دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه جهاد حاضر می شوند.

وی اتحاد ملی و همبستگی مسئولان را در تحقق اهداف شهدا و آرمان های نظام ضروری دانست و تصریح کرد: دشمن از تفاوت سلیقه برای ایجاد تفرفه و تضعیف اتحاد ملی به منظور تحقق اهداف خود فرصت سازی می کند.
فرمانده هوافضای سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: ایجاد تفرقه خون شهدا را پایمال می کند و همه مسئولان، احزاب و عموم مردم باید بدانند که آحاد ملت ایران از یک هدف مشترک برخوردارند.

وی تاکید کرد: نباید به خاطر مسائل جزئی و تفاوت سلیقه ها آرامش کشور را از بین ببریم و مشکلات اجتماعی را افزایش دهیم.

سردار قریشی با اشاره به اینکه ادامه راه شهدا برای اعتلای کشور و نظام ضروری است، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره های شهدا فرصتی برای تبیین اهداف شهدا و آشنایی با مسئولیت امروز ما است و ما نباید از این فرصت ها غافل شویم.

وی با اشاره به تجهیز و توسعه توان نظامی کشور گفت: سپاه پاسداران به عنوان یکی نیروهای مسلح و نظامی کشور آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدید دشمنان را دارد و امروز تجهیزات تدافعی و موشکی سپاه پاسداران عامل بازدارنده ای برای تهدیدات دشمن است.

فرمانده هوافضای سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بویژه شهید حججی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام خون این شهدا را از گروه تکفیری داعش خواهد گرفت و در زمان مناسب پاسخ کوبنده ای به ظلم و ستم و رفتار ناجوانمردانه و غیر انسانی این گروه تروریستی و تکفیری خواهد داد.

یادواره سرداران و 450 شهید شهرستان تیران و کرون اول شهریور هر سال در این شهرستان برگزار می شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.