ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 40263
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۳:۱۰
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :

راه شهادت ادامه دارد چون مکتب ائمه ما مکتب سرخ شهادت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سیدمحمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز چهارشنبه، 1 شهریور در یادواره شهدای منطقه ماهونک و گرامیداشت شهید محسن حججی گفت: مایه مباهات و افتخار برای این منطقه است که چنین عزیزانی تقدیم اسلام کرده است.وی افزود: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سیدمحمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز چهارشنبه، 1 شهریور در یادواره شهدای منطقه ماهونک و گرامیداشت شهید محسن حججی گفت: مایه مباهات و افتخار برای این منطقه است که چنین عزیزانی تقدیم اسلام کرده است.
وی افزود: این روزها در هر محفلی که برای شهدا برپاست، یادی از شهدای مدافع حرم و حماسه‌آفرینی‌های آنها می‌شود که چگونه برای تأمین امنیت و پایان‌بخشیدن به ددمنشی تکفیری‌ها جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه زبان از بیان جایگاه و شأن شهیدان قاصر است، بیان کرد: شهید محسن حججی نه تنها در ایران، حتی در اروپا نیز همه با نام و حرکت وی آشنا هستند.
وی اظهارکرد: شهید حججی خود آرزوی شهادت داشت و شهادتش را از امام رضا(ع) طلب کرده بود، راه شهادت ادامه دارد چون مکتب ائمه ما مکتب سرخ شهادت است.
حسینی با اشاره به اینکه شهید حججی هم جهاد و هجرت کرد و هم اسیر شد و سر خود را تقدیم اسلام کرد، گفت: دوران جنگ تحمیلی، بعثی‌ها جنایات زیادی کردند، اما قساوت داعشی‌ها را تاکنون تاریخ به خود ندیده است.
وی با بیان اینکه ما سرداران شهید زیادی در دفاع از حرم دادیم، اظهارکرد: اما شهید 25 ساله در این امواج رسانه‌ای و فضای مجازی راهی را انتخاب کرد و رمز و رازی در وجودش بود که توانست همه را تسخیر و مجذوب خود کند و مهمتر از همه خانواده او عظمت شهادت را با تمام وجود درک کردند.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بعضی که می‌خواهند چهره آمریکا را بزک کنند و خودمان را مقصر جلوه دهند، بدانند داعش تحت حمایت آمریکاست و اگر سردار سلیمانی و مدافعان حرم در عراق و سوریه نبودند دشمن همان‌طور که تا 40 کیلومتری مرزهای ما رسیده بود می‌توانست وارد خاک کشور شود.
حسینی با تشریح اینکه در کنار این رویش‌های انقلاب، ریزش‌هایی هم داشتیم که 70 ساله‌هایی که در انقلاب هم بودند، اما امروز برای کشور مشکل‌ساز شدند، تأکید کرد: این ریزش‌ها به دلیل عناد، لجاجت و نفسانیت است که همه عبرت‌های روزگار هستند و باید به آن توجه کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.