ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4028
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
  • 541 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای مدافع حرم یک اصل برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است

شهدای مدافع حرم یک اصل برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اصغر طهماسبی ظهر امروز در همایش تجلیل از برترین‎های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 1394، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 4 هزار شهید استان گلستان تصریح کرد: این روزها شاهد حضور شهدای مدافع حرم در استان گلستان هستیم که به بار […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اصغر طهماسبی ظهر امروز در همایش تجلیل از برترین‎های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 1394، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 4 هزار شهید استان گلستان تصریح کرد: این روزها شاهد حضور شهدای مدافع حرم در استان گلستان هستیم که به بار معنوی استان گلستان افزوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان شناخت حوزه‎های تهدیدات و فرصت‎ها اشاره کرد و افزود: اگر شناخت کافی در مورد تهدیدات نداشته باشیم در ادامه کار با مشکل رو به رو خواهیم شد.

طهماسبی ادامه داد:  امروز ما در مدیریت با سه عامل تهدیدات، آسیب‎ها و فرصت‎هایی رو به رو هستیم و باید در شناخت این عامل‎ها مشکلات را احصا کنیم چرا که برخی تهدیدات می‎تواند انقلاب ما را دچار چالش کند.

 

دستاوردهای انقلاب را نباید کوچک بشماریم

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‎های اجرایی با شناخت عامل‎ها باید بتوانند با مشکلات رو به رو شوند تا از همه توان همه حوزه‎ها استفاده کنند و میزان تهدیدات در جامعه کاهش را کاهش دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب را نباید کوچک بشماریم، گفت: باید از دستاوردهای که در طی 37 سال از عمر انقلاب اسلامی به دست آمده بهره‎برداری کنیم.

طهماسبی با بیان اینکه دستاوردها فرصتی در اختیار مدیران است، افزود: در حوزه شناخت مهمترین چیزی که در اختیار داریم ظرفیت مردمی است و در ماه‎های اخیر از این ظرفیت به درستی استفاده کردیم به گونه‎ای که در هفت اسفند ماه مردم استان گلستان حماسه آفریدند و بالغ بر 80 درصد در انتخابات مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه در 10 اردیبهشت ماه از فرصت انتخابات در دور دوم و در سه حوزه انتخاباتی استان گلستان استفاده خواهیم کرد، گفت: هر کسی نتواند تحولات را مدیریت کند باید بحران را مدیریت کند لذا با توجه به این مهم شناخت ظرفیت‎ها و بهره‎گیری از فضای مجازی اهمیت پیدا کرده است.

طهماسبی با بیان اینکه مردم در روز قدس، 22 بهمن به میدان آمدن و به وظایف خود عمل کردند، ابراز داشت: مردم قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ابا استفاده ظرفیت مردم در طی 37 سال گذشته به اقتدار دست یافتیم.

 

استراتژی نظام مبارزه با بی‎عدالتی و ظلم است

وی با بیان اینکه استراتژی نظام مبارزه با بی‎عدالتی و ظلم است، گفت: بر این اساس امروز جمهوری اسلامی در دهه چهارم انقلاب مرز خود را به فرامرزها تبدیل کرده و مبارزات خود را در سنگر  سوریه، عراق و یمن دنبال می‎کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان جمهوری اسلامی ایران را یک جزیره ثبات در منطقه دانست و افزود: امروز ظرفیت‎های بزرگی برای نظام به وجود آمده و شخصیت‎های برجسته دیگر کشورهای به ایران رفت و آمد می‎کنند و اگر از این فرصت استفاده نکنیم در پیشگاه شهدا شرمنده خواهیم بود.

طهماسبی با بیان اینکه باید در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام عمل» از ظرفیت‎های به خوبی استفاده کنیم، گفت:  امید است در سال جاری بتوانیم با همت و تلاش عامل بر شعار سال باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن