ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 40291
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۳۶
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
تولید ۱۰۰۰مگاوات برق در لرستان تا پایان دولت/تحقق ۱۷ درصدی اشتغال

تولید ۱۰۰۰مگاوات برق در لرستان تا پایان دولت/تحقق ۱۷ درصدی اشتغال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند صبح پنجشنبه در دیدار کارکنان دستگاه های اجرایی با نماینده ولی فقیه در لرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و شهید وحدت آفرین، شهید محسن حججی اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر مایه یک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند صبح پنجشنبه در دیدار کارکنان دستگاه های اجرایی با نماینده ولی فقیه در لرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و شهید وحدت آفرین، شهید محسن حججی اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر مایه یک سیره و روش بسیار خوب مدیریتی در کشور بوده اند و یکی از ویژگی های این دو مرد بزرگ ساده زیستی بود.

وی با بیان اینکه ساده زیستی شهید رجایی به عنوان الگو برای مدیران کشور مطرح است، تصریح کرد: عنایت این دو شهید به محرومیت زدایی و توجه به مستضعفان زبانزد است.

آیت الله میرعمادی محور وحدت در لرستان

استاندار لرستان محرومیت زدایی را یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب و از یادگاری های امام راحل دانست.

بازوند با اشاره به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از چهارماهه سال جاری دستگاه های اجرایی، گفت: آیت الله میرعمادی همیشه حامی و مایه دلگرمی مدیران بوده اند به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی، ایشان یکی از محورهای وحدت در استان هستند.

وی با بیان اینکه از اول اسفندماه تا هفته دولت ۱۱۲۸ پروژه را با اعتبار ۱۲۱۳ میلیارد تومان به اتمام رسانده ایم، تصریح کرد: تعدادی از این پروژه ها در طول ایام مختلف با حضور وزرا و مسئولان افتتاح شده اند و آنچه که مانده است ۹۰۱ پروژه با اعتبار ۸۹۶ میلیارد تومان است که در هفته دولت بهره برداری می شوند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه اولین اقدامی که شد در شهرهای تازه تاسیس از جمله دوره چگنی که بیمارستان نداشت یک بیمارستان ۳۰ تختخوابی افتتاح شد، اظهار داشت: افتتاح پروژه ۲۵۰۰ میلیاردی سد و نیروگاه رودبار از دیگر اقداماتی بود که امسال صورت گرفت.

در سال ۹۶ جزو استان هایی قرار گرفتیم که تولید انرژی می کند

بازوند با بیان اینکه سال ۹۶ جزو استان هایی قرار گرفتیم که تولید انرژی می کند هر چند خیلی دیر شده و عقب مانده ایم، استان ما در حال حاضر حدود ۵۲۰ مگاوات برق تولید می کند، تصریح کرد: مصرف ما در پیک تابستان ۶۰۰ مگاوات است و هنوز در بحث انرژی به حد استقلال نرسیده ایم.

وی ادامه داد: سال گذشته دولت تصمیم گرفت یک نیروگاه هزار مگاواتی ایجاد کند که خوشبختانه زمین آن تملک شده است و پیش بینی می کنیم که تا پایان دولت دوازدهم ۱۰۰۰ مگاوات برق تولید کنیم.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه امسال فاز اول گلخانه هیدروپونیک به بهره برداری رسید و ۸۰ نفر مشغول به کار شدند، افزود: گلخانه ۳۲ هکتاری دیناروند با پیگیری های زیاد راه اندازی شد و اگر تمام سالن های بهره برداری شود می تواند ۲۴۰ شغل ایجاد کند.

لاستیک سازی یکی از فعال ترین پروژه های لرستان

بازوند با بیان اینکه فاز اول پرورش ماهی خاویار پلدختر در هفته دولت افتتاح می شود، تصریح کرد: شروع چند سد به صورت ویژه در دستور کار است، یکی از این پروژه ها سد معشوره است که تخصیص آن تا ۱۰۰ میلیون مترمکعب را وزارت نیرو ابلاغ کرد و تقاضا کردیم ۵۰ میلیارد اعتبار از اسناد خزانه برای آن اختصاص داده شود. وی یادآور شد: در آینده نزدیک عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه برای سد بختیاری نیز از خط اعتباری ۶ میلیارد دلاری کره جنوبی مبلغ ۷۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته اند، افزود: این سد می تواند ۲۵۰۰ مگاوات برق تولید کند.

بازوند با اشاره به اینکه پروژه کارخانه لاستیک سازی خرم آباد با ۱۱۰۰ میلیارد اعتبار در دستور کار است، گفت: این پروژه یکی از فعال ترین پروژه های شهر خرم آباد است و در حال حاضر ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند و پایه خوبی برای صنعتی شدن استان است.

وی همچنین از تحقق ۱۷ درصدی برنامه اشتغال استان در سال جاری و ایجاد اشتغال برای ۴ هزار و ۴۹۷ نفر با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان خبر داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.