ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4033
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
پشتیبانی از مدافعان حرم نیت خیرخواهانه ستاد عتبات عالیات است

پشتیبانی از مدافعان حرم نیت خیرخواهانه ستاد عتبات عالیات است

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، اسفندیار هوشیار عصر امروز در نشست با مسئولان شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: مشارکت مردم مشگین‌ در بازسازی عتبات عالیات در سال‌های اخیر افزایش یافته و این روند مطلوب به نظر می‌رسد. وی تصریح کرد: با توجه به توطئه‌های دشمنان در راستای تخریب اماکن […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، اسفندیار هوشیار عصر امروز در نشست با مسئولان شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: مشارکت مردم مشگین‌ در بازسازی عتبات عالیات در سال‌های اخیر افزایش یافته و این روند مطلوب به نظر می‌رسد.

وی تصریح کرد: با توجه به توطئه‌های دشمنان در راستای تخریب اماکن مذهبی و مقدس و تضعیف اعتقادات دینی مردم، به مشارکت آحاد جامعه و اهدای نذورات و وجوهات در این امر الهی و مقدس نیازمندیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به فعالیت مؤثر و ارزشمند ستاد بازسازی عتبات عالیات مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت: یکی از آرزوهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس زیارت بارگاه ملکوتی ائمه اطهار و تعمیر و بازسازی و توسعه حرم مطهر ائمه اطهار بود که به برکت خون شهدا و هدایت و رهبری مقام معظم رهبری این امر تحقق پیدا کرده است.

هوشیار افزود: مردم ولایی و عاشق اهل بیت مشگین‌شهر در اربعین حسینی سال گذشته ارادت و علاقمندی خود را در پشتیبانی از زائران حرم حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) نشان دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ‌مدافعان حرم در کشورهای عراق و سوریه با فداکاری و رشادت درصدد پاسداری از بارگاه اهل بیت (ع) بودند و بر انسان مسلمان، مؤمن و معتقد نیاز است تا از طریق کمک‌های مالی و معنوی مدافعان حرم را یاری کنند تا دشمنان به اهداف شوم خود نرسند.

هوشیار اضافه کرد: در حال حاضر صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف و در جوار حرم حضرت علی (ع) به مساحت 220 هزار متر مربع در حال احداث است که بعد از مسجدالحرام بزرگترین پروژه جهان اسلام محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: صحن عقیله بنی‌هاشم در سمت قبله امام حسین (ع) نیز در مساحت 160 هزار متر مربع در حال اجراست.

هوشیار در ادامه گفت: اگر فردی بخواهد هزینه یک متر از ساخت صحن حضرت زهرا (س) را بر عهده بگیرد، سند افتخاری متبرک به او اهدا می‌کنیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل افزود: همچنین خشت طلایی به ارزش 2 میلیون و 150 هزار تومان است که در صورت عهده‌دار شدن توسط شخص یا گروهی سند افتخاری اهدا می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن