ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 40355
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۰۳
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
“شور حسینی” با شهادت شهید حججی در کشور زنده شد

“شور حسینی” با شهادت شهید حججی در کشور زنده شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی امروز در مراسم دومین کنگره شهدای بسیج کارمندان مازندران با محوریت شهید شاخص جلیل سلمانی و گرامی‌داشت شهدای صنعت آب و برق مازندران و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: مسیر انقلاب مشخص است که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی امروز در مراسم دومین کنگره شهدای بسیج کارمندان مازندران با محوریت شهید شاخص جلیل سلمانی و گرامی‌داشت شهدای صنعت آب و برق مازندران و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: مسیر انقلاب مشخص است که انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 محقق شد.

وی افزود:  ایجاد نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی و تشکیل جامعه اسلامی بوده که دولت باید در تراز دولت اسلامی باشد. شهدای مدافع وطن و شهدای مدافع حرم نقش مهمی در حفظ انقلاب و اسلام و حریم اهل بیت دارند که به ما آموختند راه و مسیر درست را برگزیدند.

وی تصریح کرد: بدانیم دشمن امروز رنگ تعییر نداده بلکه شیوه خود را تغییر داد و در دشمنی خود مصمم‌تر شده است که باید حواسمان به دشمنی دشمنان اسلام باشد.

بابایی افزود: آمریکا نشان داد هیچ‌گاه نمی‌تواند مورد اعتماد باشد و مسئولان بدانند هرگز نباید به این شیطان اعتماد و از پیشنهاداتش حمایت کنند که اگر چنین شود یعنی ثمره هشت سال دفاع مقدس را زیر پا گذاشتیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران بیان کرد: مسیر شهید حججی‌ها مسیر عاشورا بوده که با شهادتشان شور حسینی در جامعه زنده می‌شود و همه در مسیر اسلام حاضر هستیم جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کنیم.

بابایی با اشاره به اهمیت یادواره‌های شهدا گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بزرگداشت و مراسم یادواره‌های شهدا کمتر از شهادت نیست که باید مراسم شهدا هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی گفت: 38 سال از عمر با برکت انقلاب می‌گذرد که هر چه به جلو می‌رویم پایه‌های نظام محکم تر می‌شود که باید با سربلندی از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم و به درستی آن را به نسل آینده منتقل کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.