ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 40357
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۰۴
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :

العامری: داعش در تلعفر فروپاشیده است

دبیرکل سازمان بدر عراق از فروپاشی گروه تروریستی داعش در تلعفر خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم به نقل از الفرات نیوز، هادی العامری دبیرکل سازمان بدر عراق و  از فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی این کشور گفت که تروریست‌های داعشی در شهر تلعفر در غرب موصل فروپاشیده‌اند. […]

دبیرکل سازمان بدر عراق از فروپاشی گروه تروریستی داعش در تلعفر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم به نقل از الفرات نیوز، هادی العامری دبیرکل سازمان بدر عراق و  از فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی این کشور گفت که تروریست‌های داعشی در شهر تلعفر در غرب موصل فروپاشیده‌اند.

وی افزود که حشدالشعبی از آغاز نبرد آزادسازی تلعفر، چندین گذرگاه برای خروج غیرنظامیان ایجاد کرده است.

العامری با اشاره به اینکه اختلافات بین تروریست‌های محلی و بیگانه داعش در تلعفر به اوج خود رسیده است، گفت: بیشتر تروریست‌های موجود در تلعفر بیگانه هستند.

عملیات آزادسازی تلعفر بامداد یکشنبه با مشارکت تمام یگان‌های امنیتی عراق و نیروهای داوطلب مردمی این کشور آغاز شد و نیروهای عراقی از آن زمان تاکنون ده‌ها روستا و منطقه را از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کردند.

شهر تلعفر که از سال 2014 میلادی در اشغال گروه تروریستی داعش است، 65 کیلومتر با مرکز موصل فاصله دارد. این شهر پایگاه مهم داعش و راهی برای عبور تروریست‌ها از سوریه به موصل و بالعکس است و از این مسیر همه کمک‌های لجستیک برای داعش فرستاده می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.