ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 40385
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۵۶
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
تعمیق فرهنگ شهید و شهادت باعث بیمه نمودن کشور خواهد شد/امروز هرجوان بسیجی ما یک مدافع حرم است

تعمیق فرهنگ شهید و شهادت باعث بیمه نمودن کشور خواهد شد/امروز هرجوان بسیجی ما یک مدافع حرم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، علی محمدی در مراسم یادوراه آبروی محله شهید ابولی در روستای سرآسیاب ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهدای مدافع حرم گفت: آنچه که امروز مورد نیاز همه ما […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، علی محمدی در مراسم یادوراه آبروی محله شهید ابولی در روستای سرآسیاب ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهدای مدافع حرم گفت: آنچه که امروز مورد نیاز همه ما مسئولان و مردم است نیاز به شهدا است و باید خود را برای همیشه مدیون شهدا بدانیم.

وی افزود: اگر حماسه آفرینی و رشادت های شهدا نبود امروز ما لذت داشتن امنیت را نمی توانستم احساس کنیم چرا که شهدا با بصیریت و نورانیت خویش بهترین راه انتخاب کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لنده تصریح کرد: امروز هر کدام ازجوانان بسیجی ایران اسلامی با الگو گیری از سیدالشهیدان امام حسین(ع) در صحنه نبرد همانند شهید حججی به مصاف دشمن می رود.

وی تاکیدکرد: تربیت نسلی پویا و انقلابی برخاسته از دل مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج امروز باعث شده است تا در مصاف به دشمن تکفیری صهونیستی داعش رفته و برای دفاع از حرم با لب تشنه به شهادت برسند.

محمدی اظهارکرد: همه ما باید به وصایای شهدا که بهترین نقشه راه برای رسیدن به کمال و سعادت هستند عمل کنیم و برای تعمیق فرهنگ شهید و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لنده یادآورشد: یادواره آبروی محله شهید ابولی دومین یادواره از 9یادوراه آبروی محله در طول سال96است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.