ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 40400
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۱۷
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
میزبانی گیتی‌پسند از آتلیه طهران قم با رایحه شهید حججی

میزبانی گیتی‌پسند از آتلیه طهران قم با رایحه شهید حججی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته نهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری یک دیدار در روز پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه آغاز می‌شود و با انجام سایر بازی‌ها در روز جمعه 3 شهریور‌ماه به پایان می‌رسد که تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در این هفته میزبان آتلیه طهران قم است. گیتی‌پسند در روز جمعه و از […]

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته نهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری یک دیدار در روز پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه آغاز می‌شود و با انجام سایر بازی‌ها در روز جمعه 3 شهریور‌ماه به پایان می‌رسد که تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در این هفته میزبان آتلیه طهران قم است.

گیتی‌پسند در روز جمعه و از ساعت 18 از مهمان خود در سالن پیروزی پذیرایی خواهد کرد و علی پور‌افشار، محمد‌علی سیاحی، سید‌علی میر‌عبدالهی و فیروز ممبینی داوران این دیدار خواهند بود؛ ناظر داوری نیز عبد‌الکریم سیستاتی است.

گیتی‌پسند با انجام 7 دیدار و کسب 17 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد و آتلیه طهران قم با 12 امتیاز هفتم است؛ شاگردان علی‌رضا افضل در گیتی‌پسند هفته گذشته را با تساوی 2 بر 2  مقابل مقاومت قرچک پشت سر گذاشتند و آتلیه طهران قم نیز با مقاومت البرز در عدد 3 به تساوی رسیدند.

احمد اسماعیل‌پور از گیتی‌پسند با 6 گل در رده سوم جدول بهترین گلزنان لیگ برتر فوتسال قرار دارد و سعید احمد‌عباسی نیز 5 گل به ثمر رسانده است؛ در آتلیه طهران قم نیز سعید قلندری با 7 گل در رده دوم بهترین گلزنان لیگ فوتسال است و روح‌الله ایثاری 5گل زده است.

باشگاه گیتی‌پسند قصد دارد در حرکتی ارزشمند با همکاری فدراسیون فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان اصفهان، سازمان بسیج ورزشکاران، باشگاه مقاومت، هیأت فوتبال اصفهان ،سازمان لیگ فوتسال، سازمان ورزش شهرداری اصفهان و چندی دیگر از سازمان‌ها در حضور خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی از ساعت 17:30 مراسم تجلیل از خانواده این بزرگوار را قبل از دیدار انجام دهد.

 برنامه کامل بازی‌های هفته نهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه

هیأت فوتبال قم – فرش آرا مشهد

جمعه 3 شهریور‌ماه

حفاری اهواز – مس سونگون

شهروند ساری – مقاومت قرچک

گیتی‌پسند اصفهان – آتلیه طهران قم

مقاومت البرز – پارسیان شهر قدس

ارژن شیراز – آذرخش بندرعباس

تأسیسات دریایی – شهرداری ساوه

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.