ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 40422
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۵۰
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
آخرین مصدوم سانحه اتوبوس نیرومحرکه مرخص شد

آخرین مصدوم سانحه اتوبوس نیرومحرکه مرخص شد

محسن ادهمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ظهر امروز آخرین مصدوم سانحه تصادف اتوبوس کارگران شرکت نیرومحرکه از این بیمارستان مرخص شد. وی افزود: در پی وقوع این سانحه در روز سه‌شنبه هفته جاری، در مجموع ۳۰ نفر به صورت سرپایی و بستری به بیمارستان شهید رجایی انتقال یافتند که ۶ نفر از […]

محسن ادهمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ظهر امروز آخرین مصدوم سانحه تصادف اتوبوس کارگران شرکت نیرومحرکه از این بیمارستان مرخص شد.

وی افزود: در پی وقوع این سانحه در روز سه‌شنبه هفته جاری، در مجموع ۳۰ نفر به صورت سرپایی و بستری به بیمارستان شهید رجایی انتقال یافتند که ۶ نفر از آن‌ها به شکل سرپایی مداوا شدند.

رئیس بیمارستان شهید رجایی قزوین ادامه داد: از بین بیماران بستری، دو نفر در روز حادثه جان باختند و چهار نفر هم برای تکمیل مراحل درمان به مراکز درمانی دیگر اعزام شدند که یک مورد مربوط به اعزام بیمار به بیمارستان ولایت برای پیوند پا بود.

ادهمی خاطرنشان کرد: این بیمار بدترین وضعیت را داشت؛ اما عمل پیوند پا برای وی با موفقیت انجام شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این فرد، سه مصدوم دیگر صرفا به دلیل جو روانی روز حادثه، به خواست خانواده به تهران اعزام شدند که یک نفر از آن‌ها پای خود را از دست داد.

رئیس بیمارستان شهید رجایی قزوین بیان کرد: در این بیمارستان برای ۱۰ نفر از مصدومان عمل جراحی صورت گرفت و چهار مصدوم اعزامی به مراکز دیگر هم از جمله آنها بودند که یک مرحله عمل جراحی را در بیمارستان شهید رجایی انجام دادند.

ادهمی با بیان اینکه جراحی مصدومان شامل فک و صورت، شکم، ارتوپدی و نیز مغز و اعصاب بود، خاطرنشان کرد: تمام ۱۸ مصدوم بستری در بیمارستان با بهبود و وضعیت خوب مرخص شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.