ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 40438
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت گذاران به مردم باشند/ افتتاح و کلنگ زنی 66 پروژه به مناسبت هفته دولت در نهاوند

شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت گذاران به مردم باشند/ افتتاح و کلنگ زنی 66 پروژه به مناسبت هفته دولت در نهاوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، در اولین روز از هفته دولت فرماندار و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان نهاوند با حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه این شهرستان دیدار کردند. امام‌جمعه نهاوند در این مراسم گفت: وظیفه همه خدمت به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، در اولین روز از هفته دولت فرماندار و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان نهاوند با حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه این شهرستان دیدار کردند.

امام‌جمعه نهاوند در این مراسم گفت: وظیفه همه خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها است و به برکت انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اقدامات بسیار خوبی در سطح کشور انجام‌گرفته است.

وی اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر باید برای همه مسئولان الگو باشند چون این شهیدان گران‌قدر دارای ویژگی‌های بسیار خوبی برای مسئولان هستند و داشتن این ویژگی‌ها در هر مسئولی می‌تواند او را موفق کند.

مغیثی افزود: متدین بودن، ساده زیستی، دلسوز مردم بودن، قناعت، ولایتمداری و تلاش برای رفع مشکلات مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بود که باید سرلوحه عمل مسئولان قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و مسئولان باید باصداقت و خالصانه برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

افتتاح ۶۰ پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان نهاوند

کریم حمیدوند فرماندار نهاوند نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: در هفته دولت در شهرستان نهاوند بیش از ۶۶ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود تا مردم از خدمات آن‌ها بهره‌برداری کنند.

وی افزود: اعتبار اختصاص داده‌شده برای این طرح‌ها بیش از ۱۵ میلیارد تومان است که اشتغال‌زایی خوبی نیز در بر خواهد داشت.

فرماندار نهاوند گفت: از مجموع این طرح‌ها تعداد ۶۰ پروژه بااعتبار ۱۴ میلیارد تومان افتتاح می‌شود و ۶ پروژه نیز بااعتبار یک میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.